حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

از هموطنان دعوت می کنیم نوروز ۹۷ مهمان تبریز باشند

شناسه : 11153 23 ژانویه 2018 - 9:15 362 بازدید

[ad_1] تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه تبریز در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار کرد: از همه هموطنان دعوت می کنیم تا نوروز ۹۷ مهمان مردم تبریز باشند. به گزارش تبریز ما مجید خدابخش در این بازدید همچنین گفت: خوشبختانه همه دستگاه‌های اجرایی و مردم تبریز شهر را برای میزبانی […]

از هموطنان دعوت می کنیم نوروز ۹۷ مهمان تبریز باشند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه تبریز در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اظهار کرد: از همه هموطنان دعوت می کنیم تا نوروز ۹۷ مهمان مردم تبریز باشند.

به گزارش تبریز ما مجید خدابخش در این بازدید همچنین گفت: خوشبختانه همه دستگاه‌های اجرایی و مردم تبریز شهر را برای میزبانی  گردشگران کشور و جهان اسلام آماده کردنده اند و نوروز سال ۹۷ شاهد افتتاح رسمی تبریز ۲۰۱۸ خواهیم بود.
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای سهولت صدور ویزا یادآور شد: باوزارت  خارجه هماهنگ شده ایم تا صدور ویزا در سفارت خانه ها  برای گردشگران فراهم شود.
استاندار  آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همچنین با هتلها و اقامتگاه های گردشگری هماهنگ شده است تا تخفیفات ویژه برای گردشگران  در ایام نوروز داده شود.
خدابخش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تورگردانان بخش مهمی از وظیفه گردشگر پذیری را برعهده  دارند از این رو به تورگردانانی که تور در حوزه تور ورودی فعالیت  می‌کنند این امکان را فراهم خواهیم کرد تا مبلغی به عنوان تشویق  برای ورود هر گردشگر خارجی دریافت کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.