حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خاموشی یک‌ساعته سیستم‌های نورپردازی سطح شهر، به احترام محیط زیست

شناسه : 12466 25 مارس 2018 - 3:34 372 بازدید

تبریز ما: همزمان با «روز جهانی ساعت‌زمین» سیستم‌های نورپردازی سطح شهر ، شب گذشته، یک ساعت خاموش شد. به گزارش تبریز ما، کلانشهر تبریز نیز همگام با سایر شهرهای جهان، در آخرین شنبه ماه مارس، به استقبال روز جهانی ساعت زمین رفت. به همین منظور، شب گذشته، تمام سیستم‌های نورپردازی سطح شهر از جمله عمارت […]

خاموشی یک‌ساعته سیستم‌های نورپردازی سطح شهر، به احترام محیط زیست
پ
پ


تبریز ما: همزمان با «روز جهانی ساعت‌زمین» سیستم‌های نورپردازی سطح شهر ، شب گذشته، یک ساعت خاموش شد.

به گزارش تبریز ما، کلانشهر تبریز نیز همگام با سایر شهرهای جهان، در آخرین شنبه ماه مارس، به استقبال روز جهانی ساعت زمین رفت.

به همین منظور، شب گذشته، تمام سیستم‌های نورپردازی سطح شهر از جمله عمارت شهرداری تبریز، عمارت استانداری آذربایجان‌شرقی، ساختمان مرکزی شهرداری و عمارت ائل‌گلی، از ساعت 20:30 تا 21:30 خاموش شد.

صندوق جهانی حیات وحش (World Wildlife Fund) طرح ساعت زمین را از سال ۲۰۰۷ برای نخستین بار در استرالیا اجرا کرد که با استقبال کم نظیر مردم سراسر جهان مواجه شد؛ به‌گونه‌ای که بیش از ۱۲۸ کشور جهان در این طرح مشارکت داشتند.

بر اساس این طرح در آخرین شنبه ماه مارس هر سال به مدت یک ساعت میلیون‌ها نفر از مردم جهان در ساعت۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه با خاموش کردن چراغ‌های اضافی و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی، مقابله با تغییرات آب و هوایی و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی در این حرکت جهانی شرکت می‌کنند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.