حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است

شناسه : 6841 28 سپتامبر 2017 - 4:33 205 بازدید

[ad_1] تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است چراکه خشک شدن این دریاچه استان های مختلف کشور را تهدید می کند. به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم ظهر در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی با وی اظهار داشت: از خدمات ارزشمند و اثرگذار جبارزاده استاندار […]

احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: احیای کامل دریاچه ارومیه ضروری است چراکه خشک شدن این دریاچه استان های مختلف کشور را تهدید می کند.

به گزارش تبریز ما، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم ظهر در دیدار عبدالرضا رحمانی فضلی با وی اظهار داشت: از خدمات ارزشمند و اثرگذار جبارزاده استاندار سابق آذربایجان شرقی تشکر می کنم.

وی سپس با اشاره به اینکه اجرای عملی سیاست های اقتصاد مقاومتی ضروری است، گفت: در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز جبارزاده در استان بسیار موفق بوده اند.

آل هاشم با اشاره به اینکه خدمات ارزشمند جبارزاده را در استان فراموش نمی کنیم، افزود: اقتصاد مقاومتی برای استان مهم است و باید در دولت جدید نیز عملیاتی شود.

وی سپس در خصوص دریاچه ارومیه نیز گفت: مساله دریاچه ارومیه به جدی باید پیگیری شود چراکه اگر مشکلات دریاچه حل نشود تهدیدی برای استان های مختلف است.

امام جمعه تبریز در خصوص استاندار جدید آذربایجان شرقی نیز گفت: وی یک چهره فنی و اقتصادی است و به خوبی آذربایجان شرقی را می شناسد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.