حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

یگ‌یک/ یکی برای صعود یکی برای بقاء / فیروز کریمی در تمرین ماشین سازی

شناسه : 12707 10 آوریل 2018 - 3:52 221 بازدید

تبریز ما: دو تیم ماشین سازی و نساجی مازندران با اهداف متفاوتی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. رقابت های لیگ یک به حساس ترین مراحل خود رسیده است و تیم ها برای صعود به لیگ برتر و فرار از سقوط هر چه دارند، رو خواهند کرد. اگرچه سقوط راه آهن و صبای قم که […]

یگ‌یک/ یکی برای صعود یکی برای بقاء / فیروز کریمی در تمرین ماشین سازی
پ
پ


تبریز ما: دو تیم ماشین سازی و نساجی مازندران با اهداف متفاوتی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

رقابت های لیگ یک به حساس ترین مراحل خود رسیده است و تیم ها برای صعود به لیگ برتر و فرار از سقوط هر چه دارند، رو خواهند کرد.

اگرچه سقوط راه آهن و صبای قم که دو تیم ریشه دار کشور هستند، به دسته دوم قطعی شده است ولی برای اینکه سومین تیم نیز معرفی شود، همچنان چند تیم در معرض خطر هستند و در حال حاضر ایران جوان بوشهر و ماشین سازی به ترتیب با 28 و 30 امتیاز بیشتر از سایرین این خطر را احساس می کنند.

در سوی دیگر جدال بالای جدول نیز بسیار نفس گیر دنبال می شود و نساجی مازندران که با جواد نکونام ورق را طی هفته های گذشته برگردانده، امیدوار است تا با کسب هر سه امتیاز دیدار برابر شاگردان عباس آقایی و توقف سایر مدعیان اختلاف در صدر را به عدد 3 برساند.

ماشین سازی نیز البته بیکار ننشسته و با استفاده از تجربیات فیروز کریمی که روز گذشته در تمرین این تیم حاضر شده بود، امیدوار است حداقل با یک تساوی ورزشگاه وطنی قائمشهر را ترک کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.