حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باید روحیه مدیریت جهادی را در بدنه شهرداری تقویت کنیم

شناسه : 12963 21 آوریل 2018 - 9:14 295 بازدید

تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز تقویت روحیه مدیریت جهادی در شهرداری را باعث به حرکت در آمدن قطار مدیریتی شهر بر روی ریل خدمتگزاری و فداکاری دانست. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر  شهردار تبریز به مناسبت روز پاسدار و جانباز و در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با مسئولان سازمان […]

باید روحیه مدیریت جهادی را در بدنه شهرداری تقویت کنیم
پ
پ


تبریز ما: شهردار کلانشهر تبریز تقویت روحیه مدیریت جهادی در شهرداری را باعث به حرکت در آمدن قطار مدیریتی شهر بر روی ریل خدمتگزاری و فداکاری دانست.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر  شهردار تبریز به مناسبت روز پاسدار و جانباز و در آستانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با مسئولان سازمان بسیج شهرداری تبریز دیدار کرد.
مهندس ایرج شهین باهر در این دیدار با تاکید بر اینکه سازمان بسیج می تواند در حوزه های مختلف خلاقیت ایجاد نماید گفت: فعالیت های بسیج و سایر ارگان ها در راستای اهداف عالیه نظام تعریف شده است و این اهداف اساس فعالیت تمامی دستگاههاست.
شهردار تبریز گفت: هر دستگاهی که در مسیر تعریف شده فعالیت ننماید قطعا دچار انحراف از اهداف است و باید در مسیر درست قرار بگیرد.
شهردار تبریز با تبریک روز پاسدار و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه بسیج می تواند فضا و شور حال انقلابی و مدیریت جهادی را در مجموعه بزرگ شهرداری گسترده تر نماید.
وی دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز را گامی در راستای ارج نهادن به ایثارگری ها و فداکاری های آنان دانست و گفت: فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران باعث شده است که مردم ما دغدغه امنیت نداشته باشند و جامعه به سمت توسعه و ثبات حرکت کند.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.