حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای طرح‌های ویژه فضاسازی پیروزی جبهه جهانی مقاومت در سطح شهر

شناسه : 8909 23 نوامبر 2017 - 4:34 186 بازدید

[ad_1] تبریز ما: با اعلام رسمی پیروزی جبهه جهانی مقاومت در نبرد با گروه تکفیری داعش و شور و نشاط عمومی در فضای اجتماعی و سیاسی کشور، شهرداری تبریز طرح‌های ویژه فضاسازی در برخی مسیرهای محوری شهر اجرا کرده‌است. تبریز ما: با اعلام رسمی پیروزی جبهه جهانی مقاومت در نبرد با گروه تکفیری داعش و […]

اجرای طرح‌های ویژه فضاسازی پیروزی جبهه جهانی مقاومت در سطح شهر
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: با اعلام رسمی پیروزی جبهه جهانی مقاومت در نبرد با گروه تکفیری داعش و شور و نشاط عمومی در فضای اجتماعی و سیاسی کشور، شهرداری تبریز طرح‌های ویژه فضاسازی در برخی مسیرهای محوری شهر اجرا کرده‌است.

تبریز ما: با اعلام رسمی پیروزی جبهه جهانی مقاومت در نبرد با گروه تکفیری داعش و شور و نشاط عمومی در فضای اجتماعی و سیاسی کشور،  شهرداری تبریز طرح‌های ویژه فضاسازی در برخی مسیرهای محوری شهر اجرا کرده‌است.

به گزارش تبریز ما، به همین منظور هفت طرح محتوایی و زیبا با موضوع نقش ویژه رهبر معظم انقلاب، رشادت‌های فرماندهی سردار سلیمانی و جان‌فشانی شهدای مدافع حرم، طراحی و در سطح شهر نصب شده‌است.

آغاز ماه ربیع و طرح‌های محیطی نشاط‌آور با این پیروزی فرخنده مقارن شده و نوید اقدامات محتوایی دیگر را در فرصت‌های آتی می‌دهد.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.