حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

امروزه سطح سواد شهروندان به توان یادگیری و یاددهی آنان است

شناسه : 8003 31 اکتبر 2017 - 10:38 203 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رییس دانشگاه تبریز در همایش گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت موضوع جامعه یادگیرنده گفت: امروزه سطح سواد شهروندان یک کشور به توان یادگیری و یاددهی آنان است. به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی در همایش گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل که در محل آمفی تئاتر شهرداری مرکز برگزار شد، […]

امروزه سطح سواد شهروندان به توان یادگیری و یاددهی آنان است
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رییس دانشگاه تبریز در همایش گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت موضوع جامعه یادگیرنده گفت: امروزه سطح سواد شهروندان یک کشور به توان یادگیری و یاددهی آنان است.

به گزارش تبریز ما، محمدرضا پورمحمدی در همایش گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل که در محل آمفی تئاتر شهرداری مرکز برگزار شد، با طرح مسایل و موارد پدافند غیر عامل موارد مبسوط آموزشی و کارکردی در این خصوص ارائه داد.

پورمحمدی افزود: شناخت درد ۵۰ درصد درمان است در خصوص پدافند غیرعامل نیز اگر به اهمیت این مسله پی ببریم و کاستی های خود را بدانیم و قبول کنیم یعنی نیمه راه را طی کرده ایم.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از دانش آموختگان در برنامه ریزی های پدافندغیرعامل کشور تصریح کرد: باید تحصیل کرده ها در خدمت جامعه باشند چون برای پرورش این اشخاص هزینه و زمان صرف شده است.

رییس دانشگاه تبریز با اشاره به اهمیت نزدیکی دستگاه های اجرای به دانشگاه ها افزود: تدوین برنامه های پیشگیری در بحران های شهری مجموعه اقدامات غیرمسلحانه ای است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری شهرها، تداوم فعالیت های ضروری شهر، ارتقا پایداری شهرها، تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات می شوند.

تاثیر فرم شهر در مواقع بحران، ساختار منطقه، ساختار شهر، بافت شهرف فرم شهر و کاربری اراضی از عواملی است که در پدافند غیرعامل موثر است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.