حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

باخت خانگی ماشین سازی در برابر تیم ملوان

شناسه : 12355 18 مارس 2018 - 4:33 219 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور، امتیازی کسب نکرد. در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول که آخرین هفته در سال 96 بود، دو تیم ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز به میزبانی شاگردان عباس آقایی به مصاف هم […]

باخت خانگی ماشین سازی در برابر تیم ملوان
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور، امتیازی کسب نکرد.

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته اول که آخرین هفته در سال 96 بود، دو تیم ملوان بندرانزلی و ماشین سازی تبریز به میزبانی شاگردان عباس آقایی به مصاف هم رفتند و در پایان این ملوانان بودند که با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کردند.

 

در این مسابقه ابتدا علیرضا رمضانی تیم میزبان را در خانه از شاگردان دست نشان پیش انداخت، اما پیش از پایان نیمه اول تیم ملوان بندرانزلی با دو گل حافظ یعقوبی در دقیقه 22 و عرفان پورافراز در دقیقه 45 با پیروزی به رختکن رفت و در نیمه دوم نیز دست نشان برخلاف سایر دیدارهای این فصل موفق به حفظ برتری شد و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک کرد.

 

با این سه امتیاز ملوان 42 امتیازی شد و فاصله 11 امتیازی با صدر جدول دارد. آنها رتبه هشتم را در اختیار دارند و در 6 دیدار باقی مانده نیاز به معجزه برای لیگ برتری شدن دارند.

 

در سوی دیگر تیم ماشین سازی تبریز با این تساوی 29 امتیازی شد تا همچنان با منطقه خطر فاصله خود را حفظ کند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.