حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آموزش ایمنی شهروندان، اولویت اول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی است

شناسه : 10746 14 ژانویه 2018 - 4:49 423 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تبریز گفت: پیشگیری و آموزش ایمنی شهروندان و اصناف مورد توجه سازمان آتش نشانی است و این سازمان با استفاده از نیروهای خبره به آموزش اقدام کرده است. به گزارش تبریز ما، آتش پاد داود طالب نژاد در صحن علنی شورا با اعلام این خبر […]

آموزش ایمنی شهروندان، اولویت اول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی است
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری تبریز گفت: پیشگیری و آموزش ایمنی شهروندان و اصناف مورد توجه سازمان آتش نشانی است و این سازمان با استفاده از نیروهای خبره به آموزش اقدام کرده است.

به گزارش تبریز ما، آتش پاد داود طالب نژاد در صحن علنی شورا با اعلام این خبر افزود: در ۱۴ پاساژ که احتمال ایجاد حادثه و خطر بود برای سرایداران و دو نفر از هر طبقه کلاس های آموزشی برگزار و با وسایل اطفاء حریق تجهیز کردیم.

وی تصریح کرد: قبل از حادثه پلاسکو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کارهایی در خصوص آموزش انجام داده بودیم بعد از این رویداد هم اداره برق و گاز را پای کار آوردیم و در حال حاضر این ادارات نیز در کنار سازمان آتش نشانی به موضوع ایمنی و پیشگیری توجه دارند.

طالب نژاد افزود: در بازار تبریز ایجاد یکسری امکانات برای آتش نشانی و آموزش چهره به چهره بازاریان در خصوص خدمات آتش نشانی و ایمنی را در دست اجرا داریم که بازخورد مناسبی از اجرای این طرح گرفته ایم.

وی اظهار داشت: بعد از پلاسکو در بازار تبریز ۳۱ مورد آتش سوزی اتفاق افتاده است که چون در دقایق اولیه مهار شده اند حادثه آنچنانی اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ادامه داد: تمامی ساختمان ها و پاساژهای جدید تبریز دارای طرح ایمنی کنترل شده و استاندارد هستند و اگر موردی در خصوص ایمنی ساختمانها وجود داشته باشد در ساختمان ها و پاساژهای قدیمی است که سعی داریم با آموزش و تجهیز، در این مکان ها برای حوادث احتمالی آماده باشیم.

وی گفت: برای تشویق کسبه به تمامی کسبه مالک یا مستاجر گواهی آموزش مقابله و پیش گیری از حوادث داده می شود و تعهد گرفتیم که در صورت تغییر مالک و یا مستاجر ملزم به کسب آموزش هستند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در پایان گفت: هزینه تجهیز یک آتش نشان برای حضور در مواقع بروز حوادث ۲۴۰ میلیون ریال است که با توجه به وضعیت موجود امکان خریداری و تجهیز آتش نشانان به وسایل ایمنی استاندارد و جدید وجود ندارد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.