حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز زندگی های مشترک در پارک پیوند

شناسه : 13020 23 آوریل 2018 - 8:18 730 بازدید

تبریز ما: همزمان با اعیاد شعبانیه، پارک پیوند تفرجگاه عینالی تبریز شاهد افزایش کاروان های عروسی بود. به گزارش تبریز ما، شمس الله فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز پارک پیوند در کشور را منحصر به فرد دانست. این پارک در فضایی بسیار زیبا در محدوده تفرجگاه […]

آغاز زندگی های مشترک در پارک پیوند
پ
پ

تبریز ما: همزمان با اعیاد شعبانیه، پارک پیوند تفرجگاه عینالی تبریز شاهد افزایش کاروان های عروسی بود.

به گزارش تبریز ما، شمس الله فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز پارک پیوند در کشور را منحصر به فرد دانست.

این پارک در فضایی بسیار زیبا در محدوده تفرجگاه عینالی تبریز، جنب اتوبان پاسداران احداث شده است که همزمان با اعیاد شعبانیه، شاهد افزایش کاروان  های عروسی و آغاز زندگی مشترک در این پارک هستیم.
فیروزیان با دعوت از زوج های جوان برای بازدید از پارک پیوند افزود: مسیرهایی جذاب تردد و محل هایی برای گرفتن عکس یادگاری برای کاروان عروسی و عروس دامادها، المانهای ویژه و متناسب با پیوند مقدس ازدواج، فضای گلکاری شده زیبا و محیطی آرام همچنین نورپردازی های اجرا شده جذابیت پارک پیوند را شبها دوچندان کرده است.
وی ضمن آرزوی خوشبختی برای زوج های جوان با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ درختکاری افزود: عروس و دامادهای عزیز می توانند با حضور در این پارک علاوه بر تجربه کردن لحظاتی سرشار از شادی و آرامش، با کاشت درخت زندگی مشترک و نوشتن جملاتی زیبا در لوح یادگاری نصب شده در پارک پیوند عشق و سرسبزی را به طبیعت هدیه دهند.


 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.