حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای فضاسازی گسترده شهری در آستانه سفر رئیس جمهور و مراسم رویداد تبریز2018

شناسه : 13026 24 آوریل 2018 - 7:52 326 بازدید

تبریز ما: شهرداری تبریز در آستانه سفر رئیس جمهور و مراسم رسمی رویداد تبریز2018، فضاسازی گسترده ای را برای آماده سازی شهر انجام داده است. به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز برای مهیا ساختن شهر برای حضور رئیس جمهور کشور، فضاسازی مناسبی را در جای جای شهر برای  انجام داده اشت. نصب المان های تبریز […]

اجرای فضاسازی گسترده شهری در آستانه سفر رئیس جمهور و مراسم رویداد تبریز2018
پ
پ

تبریز ما: شهرداری تبریز در آستانه سفر رئیس جمهور و مراسم رسمی رویداد تبریز2018، فضاسازی گسترده ای را برای آماده سازی شهر انجام داده است.

به گزارش تبریز ما، شهرداری تبریز برای مهیا ساختن شهر برای حضور رئیس جمهور کشور، فضاسازی مناسبی را در جای جای شهر برای  انجام داده اشت.

نصب المان های تبریز 2018 در میادین شهر، نصب اقلام اطلاع رسانی و تبلیغی در خیابان ها و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی، حضور و مشارکت در جلسات مرتبط با سفر رئیس جمهور به تبریز و همچنین مشارکت در برنامه های استقبال از رئیس جمهور از جمله برنامه های مدیریت شهری در آستانه سفر رئیس جمهور است.

اجرای مراسم رسمی تبریز2018 و افتتاح مرکز همایش های بین المللی تبریز از مهمترین اهداف سفر رئیس جمهور به تبریز است. مرکز همایش های بین المللی تبریز از این پس به مهمترین مرکز فرهنگی شمالغرب کشور تبدیل خواهد شد که شاهد برگزاری رویدادهای مهم فرهنگی در آن خواهیم بود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه به تبریز خواهد آمد و در ورزشگاه باغشمال تبریز با شهروندان تبریز سخن خواهد گفت.

همچنین باحضور رئیس جمهور و جمعی از میهمانان خارجی و داخلی مراسم رسمی تبریز2018 در مرکز همایش های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.