حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آسفالت‌ریزی اساسی خیابان جدیری شمالی توسط شهرداری منطقه ۲

شناسه : 7018 04 اکتبر 2017 - 6:45 273 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: آسفالت‌ریزی اساسی خیابان جدیری شمالی به پایان رسیده واین مسیر، با معابر یکدست و سامان‌دهی لازم در خدمت تردد روزمره خواهد بود. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: آسفالت‌ریزی مسیر جدیری در سه مرحله تراش آسفالت قدیمی، زیرسازی و […]

آسفالت‌ریزی اساسی خیابان جدیری شمالی توسط شهرداری منطقه ۲
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: آسفالت‌ریزی اساسی خیابان جدیری شمالی به پایان رسیده واین مسیر، با معابر یکدست و سامان‌دهی لازم در خدمت تردد روزمره خواهد بود.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، رسول موسایی افزود: آسفالت‌ریزی مسیر جدیری در سه مرحله تراش آسفالت قدیمی، زیرسازی و آسفالت‌ریزی اساسی حدفاصل خیابان امام خمینی(ره) و کمربندی آزادی به پایان رسیده‌است.

موسایی با بیان این‌که این عملیات به طول ۱.۵  کیلومتر به انجام رسیده‌است، اظهار داشت: آسفالت‌ریزی و بهسازی این مسیر، نقش موثر در دسترسی ایمن به دو مسیر خیابان امام و کمربندی آزادی خواهد داشت.

شهردار منطقه دو تبریز همچنین از پایان آسفالت‌ریزی اساسی خیابان ۳۵ متری سینا در مسیر ائل‌گلی خبر داد و گفت:آسفالت‌ریزی این مسیر، از فلکه خیام ائل‌گلی تا مقابل برج شهران به طول ۱.۵ کیلومتر به اتمام رسیده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.