حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عموم مسئولان، نیازمند توصیه‌ها و تعالیم «پدران شهید» هستند

شناسه : 10343 02 ژانویه 2018 - 12:20 228 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به این‌که برکت و عنایت شهدای عزیزمان، مایه پیشرفت و تعالی کشور است، اظهار داشت: پدران گرانقدر شهیدان، پدران معنوی شهر به شمار می‌روند و عموم مسئولان نیازمند توصیه‌ها و تعالیم این عزیزان هستند. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در دیدار با جمعی از پدران شهید، […]

عموم مسئولان، نیازمند توصیه‌ها و تعالیم «پدران شهید» هستند
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز با اشاره به این‌که برکت و عنایت شهدای عزیزمان، مایه پیشرفت و تعالی کشور است، اظهار داشت: پدران گرانقدر شهیدان، پدران معنوی شهر به شمار می‌روند و عموم مسئولان نیازمند توصیه‌ها و تعالیم این عزیزان هستند.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر در دیدار با جمعی از پدران شهید، با بیان این‌که بی‌هیچ تعارف و شعار، مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: مهم این است که در مقام عمل، دِین خود را به شهیدان، جانبازان و ایثارگران، ثابت کنیم؛ باید دعا کنیم تا توفیق الهی یارمان شود تا در رفتار و کردار، شرمنده شهیدان نباشیم.

وی با بیان این‌که  شهرداری، نهادی گسترده است و توقعات عموم مجموعه‌ها و گروه‌های اجتماعی، از آن بالا است، افزود: علی رغم تنگناهایی که امروز مبتلابه عموم شهرداری‌ها است، در کنار برنامه‌های خدماتی و عمرانی، مصمم هستیم تا به مطلبات به‌حق اقشار شهروندان پاسخ دهیم.

شهین‌باهر با تاکید بر این‌که مشکلات، نباید باعث دلسری و رکود شود، خاطرنشان کرد: امید توام با تلاش، در هر حالت، گره‌گشاست و مسیری که انتخاب کرده‌ایم، در کنار موانع سخت، دارای فرصت‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی است.

شهردار تبریز تصریح کرد: ملاک عمل‌مان، پاکدستی، تخصص و عدالت‌محوری است و از خانواده معظم شهدا به ویژه پدران عزیز، انتظار داریم در کنارمان باشند تا توفیق کار عادلانه را در مدیریت شهر داشته باشیم.

تنی چند از پدران شهید نیز در این جلسه، نظرات و راهکارهای خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی بیان کردند.

اکبرنژاد، رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه حضور داشت.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.