حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

 آمادگی کامل ترمینال مرکزی تبریز برای استقبال از گردشگران نوروزی

شناسه : 12304 14 مارس 2018 - 9:59 276 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز از اتخاذ تمهیدات لازم و آمادگی مجموعه ترمینال بزرگ تبریز برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد. به گزارش تبریز ما،محمد قلیزاده بااعلام این مطلب اظهار داشت: سازمان پایانه ها همچون سایر سازمان های تحت پوشش شهرداری تبریز طبق سیاست گذاری های انجام شده در ستاد استقبال […]

 آمادگی کامل ترمینال مرکزی تبریز برای استقبال از گردشگران نوروزی
پ
پ

تبریز ما: مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز از اتخاذ تمهیدات لازم و آمادگی مجموعه ترمینال بزرگ تبریز برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

به گزارش تبریز ما،محمد قلیزاده بااعلام این مطلب اظهار داشت: سازمان پایانه ها همچون سایر سازمان های تحت پوشش شهرداری تبریز طبق سیاست گذاری های انجام شده در ستاد استقبال از نوروز، برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می شود.

محمد قلیزاده گفت: سازمان پایانه های شهرداری تبریز همراستا با سیاستگذاری های ستاد استقبال از نوروز و با تاکیدات و دستورات مهندس ایرج شهین باهر شهردار تبریز از هم اکنون مهیای استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی و بهاری می شود.

 

قلیزاده افزود: فضاسازی متناسب با ایام نوروز، پاکسازی، رنگ آمیزی و زیباسازی محیطی، استقرار اکیپ های اطلاع رسانی به گردشگران، الزام رستوران ها و مراکز رفاهی موجود در ترمینال برای فعالیت تا ساعات پایانی شب، توجه به افزایش امنیت مسافران با فعالیت شبانه روزی کلانتری مستقر در ترمینال از جمله اقدامات برای آمادگی کامل سازمان برای استقبال از مسافران نوروزی می باشد.

وی ادامه داد: استقرار کشیک های اداری ، تقویت اتوبوس ها و تاکسی های مسیر ترمینال، توجه به زیباسازی و ایجاد فضای پر نشاط و آرامش بخش در سالن های مسافربری در راستای خدمت رسانی به شهروندان و گردشگران نورزی از دیگر فعالیت های سازمان در آستانه نوروز است.

 

مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری تبریز در پایان گفت: تردد روزانه دهها هزار نفر مسافر از ترمینال مرکزی تبریز این مکان را به یکی از مبادی ورودی مهم و حیاتی تبریز تبدیل نموده است وامیدواریم با فعالیت و کوشش شبانه روزی زحمت کشان سازمان پایانه ها به بهترین نحو اولین میزبان مسافران و گردشگران نورزی در شهر باشیم.

 

محمد قلی زاده در پایان سخنانش اظهار داشت: تلاش مجموعه سازمان پایانه ها در ایام نوروز امسال بر این اساس است که مسافران و گردشگران نوروزی تصویری شایسته و زیبا از تبریز داشته باشند و هنگام خروج از شهر نیز با خاطره ای خوش به شهر خود باز گردند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.