حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 8 ذو القعدة 1445 Wednesday, 15 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

آبروها و معابر قدیمی منطقه۴ ایمن‌سازی می‌شود

شناسه : 10154 28 دسامبر 2017 - 3:14 239 بازدید

تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از ایمن‌سازی کانال‌ها و آبروهای قدیمی سطح منطقه خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی، با بیان این‌که قسمت‌هایی از حوزه شهرداری منطقه ۴ تبریز، شامل بافت‌های ناکارآمد قدیمی است، افزود: بخشی از این مشکلات مربوط به  پیاده‌روها و آبروهای فرسوده ‌است. […]

آبروها و معابر قدیمی منطقه۴ ایمن‌سازی می‌شود
پ
پ


تبریز ما: شهردار منطقه ۴ تبریز از ایمن‌سازی کانال‌ها و آبروهای قدیمی سطح منطقه خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۴ تبریز، اکبر امجدی، با بیان این‌که قسمت‌هایی از حوزه شهرداری منطقه ۴ تبریز، شامل بافت‌های ناکارآمد قدیمی است، افزود: بخشی از این مشکلات مربوط به  پیاده‌روها و آبروهای فرسوده ‌است.
وی تصریح کرد: پل‌‌هایی که به صورت خودسرانه و خارج از اصول ترافیکی، روی جوی‌ها ایجاد شده، علاوه بر آبگرفتگی و معضلات بهداشتی، می‌تواند حوادث ناگواری نیز برای عابران در پی داشته‌باشد.
شهردار منطقه ۴ تبریز ادامه داد: به همین منظور، در روزهای اخیر، ایمن‌سازی کانال‌ها و جوی‌ها در قالب طرح «گوزل تبریزیم» به صورت ویژه در دستور کار منطقه ۴ قرار گرفته است.
امجدی خاطرنشان کرد: این برنامه خدماتی، با زهکشی جوی‌ها، نوسازی جدول‌ها، ایجاد حفاظ‌های پوششی و تحکیم پل‌ها در حجتی، بهار، قدس و کوچه‌باغ اجرا می‌شود.
وی لوله گذاری و اصلاح آبروهای محله قدیمی چوخورلار را در همین ارتباط مورد توجه قرار داد و افزود: با تکمیل این پروژه ، علاوه بر لوله‌گذاری ۷۰ متری، آبروها و جداول فرسوده محله نیز نوسازی شده و آب‌های سطحی به خیابان خرمشهر (باغ قاباغی) هدایت می‌شود.
شهردار منطقه ۴ تبریز متذکر شد:  مشکلات روزمره زندگی در بافت‌‌های ناکارآمد، از قبیل ایمنی تردد عمومی، معضل آب‌های سطحی و کمبود فضای سبز از دغدغه‌های شهرداری منطقه ۴ است؛ به همین منظور،  در سال‌های گذشته، برنامه‌های خدمات محله‌ای منطقه، با اولویت‌بندی معضلات بافت قدیمی و ناکارآمد، اجرا شده است.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.