حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای حدود 39000 متر مربع مناسب سازی و بهسازی معابر در راستای رویداد تبریز 2018

شناسه : 11746 14 فوریه 2018 - 5:04 374 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای حدود 39000 متر مربع پیاده روسازی در سطح این منطقه خبر داد.               بر اساس این گزارش نصرا…پور با اشاره به اینکه برنامه ریزیهای انجام یافته در خصوص رویداد مهم تبریز 2018 در این معاونت کاملاً […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای حدود 39000 متر مربع مناسب سازی و بهسازی معابر در راستای رویداد تبریز 2018
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای حدود 39000 متر مربع پیاده روسازی در سطح این منطقه خبر داد.             

 بر اساس این گزارش نصرا…پور با اشاره به اینکه برنامه ریزیهای انجام یافته در خصوص رویداد مهم تبریز 2018 در این معاونت کاملاً مشخص و با هدف بهسازی و مناسب سازی پیاده روهای سطح منطقه اقدامات اساسی و زیر بنائی انجام یافته اعلام نمود: در چندین نقطه پرتردد این حوزه که نیاز به اصلاح ، زیرسازی و زیباسازی داشت اجرای عملیات عمرانی پیاده روسازی آغاز و به اتمام رسیده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: هم اکنون حدود 39000 متر مربع از این مسیرها در طرح مذکور قرار گرفته که شامل مسیر آبرسان تا تپلی باغ، بلوار ولیعصر ، چایکنار از آبرسان تا مقابل پارک شمس تبریزی ، خیابان شریعتی ، خیابان قطران حد فاصل فروغی تا نظامی ، ضلع جنوبی چایکنار ، خیابان مخابرات و رودکی ولیعصر و… می باشد.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.