حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سردار دهقان: تکلیفی برای ائتلاف با دیگر کاندیداهای نظامی ندارم /برجام تصمیم ملی بود /کابینه ام را انتخاب کرده ام

شناسه : 57691 12 می 2021 - 12:12 2002 بازدید

سردار دهقان گفت: رئیس جمهور باید تمام وظایف و اختیارات را با قدرت انجام دهد آنهایی که گفتند اختیارشان کم بوده خودشان نتوانستند.  سردار حسین دهقان با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد او که به همراه همسرش حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران  حضور یافت. سردار حسین دهقان، […]

سردار دهقان: تکلیفی برای ائتلاف با دیگر کاندیداهای نظامی ندارم /برجام تصمیم ملی بود /کابینه ام را انتخاب کرده ام
پ
پ

سردار دهقان گفت: رئیس جمهور باید تمام وظایف و اختیارات را با قدرت انجام دهد آنهایی که گفتند اختیارشان کم بوده خودشان نتوانستند. 

سردار حسین دهقان با حضور در وزارت کشور، برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد او که به همراه همسرش حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران  حضور یافت.

سردار حسین دهقان، در پاسخ به این سوال خبرگزاری خبرآنلاین که آیا با سایر کاندیداهای نظامی ائتلاف می کنید یا خیر، گفت: هر کسی تکلیف خود را بهتر می داند و بنده چنین تکلیفی را برای خودم قائل نیستم.

او گفت: بنده بدون منتظر ماندن برای کسی، در روز اول ثبت نام آمده ام چراکه معتقدم که نظم برایم مهم است.

او افزود: نباید مردم را تا آخرین لحظه منتظر نگه داشت باید با مردم روراست بود بیشتر مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت است. دوران عدم شفافیت ها به پایان رسیده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره برجام گفت: برجام یک تصمیم ملی است و مسئولین در چارچوب نظام باید برجام را انجام دهند باید تمام عیار مورد توجه قرار می گرفت. برجام را در ابتدا قبول داشتم و در مورد اجرا انتقاد داشتم.

وی درباره عمل به قانون اساسی گفت: رئیس جمهور باید تمام وظایف و اختیارات را با قدرت انجام دهد آنهایی که گفتند اختیارشان کم بوده خودشان نتوانستند. 

وی افزود: بنده با تمام اساتید و کارشناسان نشست چهره به چهره داشتم و برنامه ها با توجه به مشکلات ملموس جامعه نوشته شده است. همکاران ما افرادی توانمند متخصص و تجربه شده و توانمند هستند و همه ملت را به عنوان مردم خودشان درنظر گرفته و پذیرفته اند. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در خصوص ترکیب کابینه و اهم برنامه های دولت او، گفت: ظرف دو سال گذشته با تمام گروه‌های صنفی، تولید کنندگان و عمده اساتید دانشگاه‌ها نشست های چهره به چهره داشته ام و بر همین اساس، مجموع برنامه ها تدوین شد که متکی بر واقعیت های جامعه و مشکلات ملموس امروز و فردای کشور است.

دهقان اضافه کرد: آنچه که من می گویم و بر آن تاکید دارم این است که باید کشور را از چنگال کسانی که در طول زمان در قالب گروه ها، بانک‌ها، طایفه ها در اختیار گرفته اند و این وضعیت را در یک رقابت سیاسی نامطلوب و همواره مستمر، گرفتار کرده اند خارج کنیم. همکاران ما افرادی خواهند بود پاکدست، توانمند، متخصص، تجربه شده البته نه به معنای سنی بلکه در ضمن کار توانمندی خود را نشان داده باشند و در چارچوب نظام همه مردم کشور را برای خدمت پذیرفته اند. این مجموعه افرادی هستند که من از آنها در دولت استفاده خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا احتمال دارد به نفع فرد یا جریان دیگری کنار برود، گفت: من منتظر کسی نمانده ام و در گرو آمدن کسی هم نیستم.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سئوالی در خصوص اینکه منظور شما از سلبریتی های سیاسی، آقای ابراهیم رئیسی است که آمدنشان را به روزهای آخر موکول کرده اند، گفت: سوال بعدی. جواب این سوال روشن است چرا شما تهمت می زنید. این سوال نیست و ایجاد ابهام است.

وی در خصوص اینکه آیا کابینه احتمالی را مشخص کرده است، گفت: بله، انتخاب کرده ام اما ضرورتی برای اعلام آن در حال حاضر وجود ندارد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری خطاب به خبرنگاران حاضر در وزارت کشور، گفت: کمک کنید فضای پررونقی شکل بگیرد تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم. هر کسی راکه مردم انتخاب کردند حتمال همان کسی است که منتخب مردم است و ان شاءالله بعد از آن همه به فرد پیروز کمک خواهیم کرد برای آنکه به کشور خدمت کنیم و از این مشکلات و وضعیت فعلی خارج شویم.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.