حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج شهرداری بمناسبت هفته بسیج

شناسه : 9002 25 نوامبر 2017 - 9:10 192 بازدید

[ad_1] تبریز ما: احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج شهرداری کلانشهر تبریز با صدور پیامی، هفته بسیج را گرامی داشت. به گزارش تبریز ما، در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. امام خمینی (ره) در 5 ‌آذر […]

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج شهرداری بمناسبت هفته بسیج
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: احمد زارعی، مسئول سازمان بسیج شهرداری کلانشهر تبریز با صدور پیامی، هفته بسیج را گرامی داشت.

به گزارش تبریز ما، در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند.

امام خمینی (ره)

در 5 ‌آذر ماه سال ۱۳۵۸ و با فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردید.

در دوره های مختلف انقلاب اسلامی ایران، از آغاز تاکنون هرگاه که نیروی وحدت، همدلی و همراهی مردم در مسیر مقابله با مشکلات و یا رشد و توسعه کشور قرار گرفت، قدرت لایزال الهی نیز پشتیبان آن بود و اوج این حرکت عظیم، خالص و مردمی که با عشق به ذات باریتعالی و پیروی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت در بسیج مردمی مستضعفین ایران اسلامی تجلی پیدا کرد تا با جان خویش از میهن اسلامی خویش حراست و پاسداری کنند.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و بسیجیان در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند .

اینجانب هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریادل بویژه بسیجیان شهرداری کلانشهر تبریز  تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال خواهانم .

احمد زارعی مسئول سازمان بسیج شهرداری کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.