حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

فوتسال ایران در رده پنجم جهان و نخست آسیا

شناسه : 8196 06 نوامبر 2017 - 3:22 210 بازدید

تبریز ما: تیم ملی فوتسال ایران با اعلام آخرین رده‌بندی جهانی، جایگاه پنجم جهان و اول آسیا را در اختیار دارد. به نقل از ایسنا، سایت futsalworldranking جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد و ایران در این رده‌بندی همچنان جایگاه پنجم را در اختیار دارد. فوتسال ایران همچنین در رنکینگ آسیا بالاتر […]

فوتسال ایران در رده پنجم جهان و نخست آسیا
پ
پ


تبریز ما: تیم ملی فوتسال ایران با اعلام آخرین رده‌بندی جهانی، جایگاه پنجم جهان و اول آسیا را در اختیار دارد.

به نقل از ایسنا، سایت futsalworldranking جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد و ایران در این رده‌بندی همچنان جایگاه پنجم را در اختیار دارد. فوتسال ایران همچنین در رنکینگ آسیا بالاتر از ژاپن، تایلند و ازبکستان، در رده نخست قرار گرفته است.
 
تیم ملی فوتسال برزیل با پنج قهرمانی جام‌جهانی، تیم نخست جهان است و بعد از آن، اسپانیا، روسیه و آرژانتین جایگاه دوم تا چهارم را در اختیار دارند.
 
نتایج تورنمنت اصفهان که قرار است اوایل آذر با حضور ایران، روسیه، قزاقستان و آذربایجان برگزار شود، می‌تواند تغییراتی در رده‌بندی تیم‌های برتر جهان به وجود آورد.
 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.