حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

توضیحات مدیرعامل سازمان زیباسازی در مورد حادثه سقوط تابلوی شرکت تبلیغاتی

شناسه : 8742 18 نوامبر 2017 - 12:33 230 بازدید

[ad_1] تبریز ما: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، توضیحاتی را در خصوص سقوط تابلوی شرکت تبلغاتی در ولیعصر ارائه داد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، افشین مختاری با اشاره به این‌که تابلوی سقوط‌‌‌یافته متعلق به یکی از شرکت‌های تبلیغاتی بوده‌است، خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی این تابلو را طی شرایط […]

توضیحات مدیرعامل سازمان زیباسازی در مورد حادثه سقوط تابلوی شرکت تبلیغاتی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، توضیحاتی را در خصوص سقوط تابلوی شرکت تبلغاتی در ولیعصر ارائه داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، افشین مختاری با اشاره به این‌که تابلوی سقوط‌‌‌یافته متعلق به یکی از شرکت‌های تبلیغاتی بوده‌است، خاطرنشان کرد: سازمان زیباسازی این تابلو را طی شرایط مشخص واگذار کرده‌‌است؛ اما متاسفانه بی‌احتیاطی و عدم رعایت نکات  ایمنی بهره‌برداری موجب این حادثه ناگوار شده‌است.
وی تصریح کرد:  ظهر امروز، در حالی که چند کارگر احتمالاً به منظور  تعمیر یا نصب بنر، همزمان در حال بالارفتن از سازه سبک تابلو بودند، تابلو استقامت خود را از دست داده و بخش گردون آن سقوط کرد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز تاکید کرد: شرکت‌های تبلیغاتی موظف هستند که ضمن داشتن بیمه‌نامه‌های معتبر، مطابق قرارداد قانونی، با بررسی‌های مستمر، از ایمن بودن شرایط بهره‌برداری سازه‌های تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند.
مختاری ضمن اظهار تاسف از فوت کارگر نصاب در حادثه سقوط تابلوی شرکت تبلیغاتی در ولیعصر، اظهار امیدواری کرد رعایت جوانب ایمنی در برنامه‌های تبلیغاتی، مانع از تکرار حوادث مشابه شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.