حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک از دومین جشن ویژه دهۀ فجر خبر داد.

شناسه : 11328 28 ژانویه 2018 - 8:50 375 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه یک از دومین جشن ویژه ایام ا… دهۀ فجر در سطح این منطقه  خبر داد.  بر اساس این گزارش راستی پس از اعلام برنامــه های منطقـه یک در ایـام دهۀ فجر که شامل برگزاری جشن  (( ایران مهد دلیران)) […]

پورتال شهرداری منطقه یک – مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه یک از دومین جشن ویژه دهۀ فجر خبر داد.
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه یک از دومین جشن ویژه ایام ا… دهۀ فجر در سطح این منطقه  خبر داد.

 بر اساس این گزارش راستی پس از اعلام برنامــه های منطقـه یک در ایـام دهۀ فجر که شامل برگزاری جشن  (( ایران مهد دلیران)) ((زنان انقلابی)) ((یاد یاران)) و چند ویژه برنامه دیگر که در این ایام برگزار خواهد شد اظهار داشت : رویکرد ما در اجرای این برنامه ها حضور کودکان و نوجوانان عزیز و آینده سازان این سرزمین است که با حضور خود ضمن ایجاد روح نشاط و سرور پیامی است برای آینده و امید به رشد ، ترقی و تعالی نهالهای وطن که می توانند نقش بسیار حائز اهمیتی در آیندۀ این مرز پر گهر ایفا نماید.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک بیان داشت : در بین این برنامه ها که امروز دومین ویژه برنامه خود را طی می نماید، سرود پاینده مانی ای وطن، وحدت و همدلی نماد عشق ورزی به خاک وطن ، نقش دل با کلام روح ا… و چند آیتم دیگر از جمله اقدامات این واحد برای پاسداشت این ایام بود.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.