حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سرهنگ نوروزی ، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز:️دستگیری سارقان نسوان در تبریز

شناسه : 33035 01 آگوست 2020 - 10:49 877 بازدید

در پی اعلام شکایت تعدادی از طلا فروشان و اصناف مبنی بر سرقت طلاجات و …. توسط دو نفر خانم ( یکی جوان و دیگری پیر)، بلافاصله شناسایی این دو نفر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ تبریزقرار گرفت . این مقام انتظامی افزود:در حین گشت زنی معاون کلانتری در خیابان تربیت وی در شلوغی […]

سرهنگ نوروزی ، فرمانده انتظامی شهرستان تبریز:️دستگیری سارقان نسوان در تبریز
پ
پ

در پی اعلام شکایت تعدادی از طلا فروشان و اصناف مبنی بر سرقت طلاجات و …. توسط دو نفر خانم ( یکی جوان و دیگری پیر)، بلافاصله شناسایی این دو نفر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۶ تبریزقرار گرفت .
این مقام انتظامی افزود:در حین گشت زنی معاون کلانتری در خیابان تربیت وی در شلوغی جمعیت وی با هوشیاری و تیز بینی سارقان را شناسایی و با وجود امتناع خانم ها از حضور در کلانتری ، با تدابیر خاصه نامبردگان را به کلانتری انتقال داده می شوند .
وی با بیان اینکه در بازرسی از وسایل متهمان تعداد ۳۰ گرم طلا در قالب یک عدد دستبند ، یک عدد مجسمه تزیینی از جنس نقره ، ۱۰ عدد روسری ، چندین جفت کفش، تعدادی کیف، شلوار زنانه و…. کشف شد، افزود: سارقان که ابتدا قصد انکار موضوع را داشتند در یک بازجویی فنی و بصری وقتی با فیلم و عکس سرقت های خود مواجه شدند لب به اعتراف گشودند و چندین فقره سرقت از طلا فروشان بازار امیر‌ را معترف شدند که پرونده به همراه متهمین و کشفیات جهت سیر‌مراحل قانونی به پلیس آگاهی استان ارسال شد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.