حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عملیات عمرانی خیابان شهید رضانژاد تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود

شناسه : 8700 18 نوامبر 2017 - 4:40 236 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز، پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی کانال خیابان شهید رضانژاد را نیاز مبرم عمرانی و ترافیکی مرکز شهر خواند و گفت: شهرداری منطقه ۸ تمام تلاش خود را برای تکمیل فاز نهایی این پروژه به کار گرفته‌است. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، محبوب تیزپاز […]

عملیات عمرانی خیابان شهید رضانژاد تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: شهردار منطقه ۸ تبریز، پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی کانال خیابان شهید رضانژاد را نیاز مبرم عمرانی و ترافیکی مرکز شهر خواند و گفت: شهرداری منطقه ۸ تمام تلاش خود را برای تکمیل فاز نهایی این پروژه به کار گرفته‌است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۸ تبریز، محبوب تیزپاز با بیان این مطلب اظهار داشت: خیابان شهید رضانژاد، از طرح‌های مهم تملک و مسیرگشایی شهر در دو دهه اخیر است که نقش موثر در رفع گره ترافیکی مرکز شهر داشته‌است؛ با این حال، این پروژه مهم در گذشته، بدون توجه به ضرورت زیرساخت های آن صورت گرفته است.
 وی با بیان این‌که این نقص فنی، ممکن بود موجب اتفاقات ناگوار و تصادفات مختلف شود، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۸ تبریز به منظور رفع همین نقص، فاز اول و دوم عملیات عمرانی کانال شهید رضانژاد به پایان رسیده و فاز نهایی آن نیز در حال تکمیل است.
شهردار منطقه ۸ تبریز، در توضیح زمان‌بر بودن این پروژه، یادآور شد: پروژه کانال‌کشی خیابان شهید رضانژاد، پیش از بازگشایی و عبور تاسیسات، با کمترین هزینه و با سرعت زیاد می‌توانست اجرا شود؛ اما متاسفانه امروز این پروژه با توجه به تراکم ترافیکی مسیر، اجرای تاسیسات زیرزمینی برق، گاز، مخابرات، آب و فاضلاب به کندی پیش می‌رود.
 تیزپاز فقدان مدیریت واحد شهری،دشواری‌های‌ هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان و محدودیت‌های مالی شهرداری منطقه ۸ را از دیگر عوامل زمان‌بر بودن پروژه خواند.
 وی همچنین از توجه رسانه‌ها به ابعاد مختلف پروژه قدردانی کرد و افزود: از عموم شهروندان و به خصوص ساکنان این خیابان، صمیمانه پوزش می‌طلبیم و سعی خواهیم کرد پروژه را در بهترین شرایط فنی و کیفی، با سرعت پیگیری کرده و تا یک ماه آینده تقدیم شهروندان کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.