حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز از جانبازان مرکز اعصاب و روان فجر عیادت کرد

شناسه : 11199 24 ژانویه 2018 - 14:21 452 بازدید

[ad_1] تبریز ما: شهردار تبریز با حضور در بیمارستان جانبازان اعصاب و روان فجر، ضمن عیادت از جانبازان این مرکز، هفته پرستار را نیز گرامی داشت. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در حاشیه این بازدید، جانبازان و ایثارگران را یادگاران سال‌های حماسه و ایثار خواند و افزود: خدمت در مرکز فجر، توفیق بی‌نظیری […]

شهردار تبریز از جانبازان مرکز اعصاب و روان فجر عیادت کرد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: شهردار تبریز با حضور در بیمارستان جانبازان اعصاب و روان فجر، ضمن عیادت از جانبازان این مرکز، هفته پرستار را نیز گرامی داشت.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین‌باهر، در حاشیه این بازدید، جانبازان و ایثارگران را یادگاران سال‌های حماسه و ایثار خواند و افزود: خدمت در مرکز فجر، توفیق بی‌نظیری است که متوجه مجموعه مدیریت و گروه پزشکی و پرستاری این مرکز شده و همین ویژگی، جلوه مقدس خدمت این عزیزان را پررنگ‌تر می‌کند.

وی اضافه کرد: باید قدردان این تلاش‌ها باشیم و امیدواریم عموم مسئولان و شهروندان نیز در برنامه‌های متناوب، حضور در این مرکز و عیادت از جانبازان عزیز را مد نظر داشته باشند.

شهردار تبریز در جریان این برنامه، از روند خدمات درمانی و امکانات پزشکی این مرکز نیز بازدید کرد.

مهندس شهین‌باهر با اهدای شاخه‌گل، هفته پرستار را به پرستاران بیمارستان فجر تبریک گفته و از تلاش مجموعه مدیریت و  تیم پزشکی این بیمارستان قدردانی کرد.

وی همچنین در جلسه‌ای با مدیران بیمارستان، در جریان برنامه‌های تجهیز و تکمیل این مرکز قرار گرفت.

در این برنامه موسایی، قائم‌مقام شهردار تبریز نیز حضور داشت.

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.