حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

اشتراکات فرهنگی می‌تواند زمینه گسترش همکاری‌های تبریز و کربلا باشد

شناسه : 8402 09 نوامبر 2017 - 10:59 446 بازدید

[ad_1] عضو شورای شهر تبریز گفت: عشق مردم تبریز به اهل بیت علیهم السلام زبانزد است و همین یک مورد به تنهایی می تواند زمینه گسترش مناسبات دو شهر در آینده باشد. محرم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی تبریز ما به کربلا با اشاره به اشتراکات فرهنگی تبریز و کربلا اظهار کرد: عشق مردم […]

اشتراکات فرهنگی می‌تواند زمینه گسترش همکاری‌های تبریز و کربلا باشد
پ
پ

[ad_1]


عضو شورای شهر تبریز گفت: عشق مردم تبریز به اهل بیت علیهم السلام زبانزد است و همین یک مورد به تنهایی می تواند زمینه گسترش مناسبات دو شهر در آینده باشد.

محرم محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی تبریز ما به کربلا با اشاره به اشتراکات فرهنگی تبریز و کربلا اظهار کرد: عشق مردم تبریز به اهل بیت علیهم السلام زبانزد است و همین یک مورد به تنهایی می تواند زمینه گسترش مناسبات دو شهر در آینده باشد.

این عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز با یادآوری اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ چندان در این مناطق شناخته شده نیست افزود: در زمینه تبلیغات تبریز ضعف‌هایی داریم که اقدام موکب میتواند آغازی برای رفع نقاط ضعف تبلیغی باشد.

وی با بیان اینکه اربعین فرصت بزرگی برای تبلیغ رویداد گردشگری ۲۰۱۸ در بین زائران ملل مختلف است گفت: باید از چنین ظرفیت هایی به بهترین نحو استفاده کنیم.

محمدزاده با تاکید بر اینکه تبریز و آذربایجان بهترین آثار تاریخی و طبیعی گردشگری را دارد تصریح کرد: هنوز تبریز در کنار شهرهایی مثل شیراز و اصفهان و مشهد در لیست سفرهای توریست‌های خارجی قرار ندارد که باید در این زمینه هم برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.