حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 0×

اجرای نقاشی دیواری اماکن گردشگری تبریز در مسیر چایکنار

شناسه : 12256 12 مارس 2018 - 8:31 1122 بازدید

تبریز ما: مدیر زیباسازی شهرداری منطقه هشت از اجرای نقاشی دیواری اماکن تاریخی و گردشگری شهر در تقاطع خیابان دانشسرا با چایکنار خبر داد. مدیر زیباسازی شهرداری منطقه هشت از اجرای نقاشی دیواری اماکن تاریخی و گردشگری شهر در تقاطع خیابان دانشسرا با چایکنار خبر داد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه […]

اجرای نقاشی دیواری اماکن گردشگری تبریز در مسیر چایکنار
پ
پ

تبریز ما: مدیر زیباسازی شهرداری منطقه هشت از اجرای نقاشی دیواری اماکن تاریخی و گردشگری شهر در تقاطع خیابان دانشسرا با چایکنار خبر داد.

مدیر زیباسازی شهرداری منطقه هشت از اجرای نقاشی دیواری اماکن تاریخی و گردشگری شهر در تقاطع خیابان دانشسرا با چایکنار خبر داد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه 8 تبریز، جاوید افزود: به منظور افزایش زیبایی بصری شهر، در آستانه نوروز مناطق مورد نیاز برای زیباسازی را شناسایی نموده و در فاز نخست اقدام به اجرای نقاشی دیواری با موضوع گردشگری و تبریز 2018 در دیوار های بد منظر چایکنار نموده ایم که این اقدام منجر به افزایش زیبایی های بصری این مسیر پرتردد گردید.

 شایان ذکر است، در این نقاشی دیواری اماکن گردشگری تبریز از جمله ائل گولی، برج خلعت پوشان، عمارت شهرداری و مسجد کبود به صورت سه بعدی به تصویر کشیده شده که منجر به افزایش زیبایی های بصری بافت تاریخی شهر شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.