حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

عزم جدی شورای پنجم برای توسعه فضای سبز تبریز

شناسه : 13005 23 آوریل 2018 - 5:29 207 بازدید

تبریز ما: رئیس شورای استان آذربایجان شرقی گفت: در شورای پنجم عزم جدی برای توسعه هر چه بیشتر فضای سبز وجود دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و زیباسازی تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در بازدید از پارک ائل‌گلی تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: تفرجگاه بزرگ ائل‌گلی نماد برجسته شهر […]

عزم جدی شورای پنجم برای توسعه فضای سبز تبریز
پ
پ


تبریز ما: رئیس شورای استان آذربایجان شرقی گفت: در شورای پنجم عزم جدی برای توسعه هر چه بیشتر فضای سبز وجود دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان پارکها و زیباسازی تبریز، غلامحسین مسعودی ریحان در بازدید از پارک ائل‌گلی تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: تفرجگاه بزرگ ائل‌گلی نماد برجسته شهر تبریز به شمار می‌رود که در حال حاضر نیز در سطحی بسیار عالی در حال خدمات رسانی به شهروندان و گردشگران است.

مسعودی ریحان افزود: خوشبختانه تفکر محیط زیستی در بین تمام اعضای شورای شهر به چشم می‌خورد و در همین راستا تلاش ما برای بهبود هر چه بیشتر وضعیت فضای سبز تبریز است.

وی یادآور شد: نمود بارز این تفکر را می‌توان در طرح دو فوریتی که پیش از نوروز سال جاری به صحن شورا آورده شد دانست که طی آن مبلغ یک میلیارد جهت خرید نهال و نهال کاری تصویب شد.

این عضو شورای شهر تبریز با قدردانی از مدیریت مجموعه سازمان پارکهای تبریز جهت حفظ و توسعه فضای سبز تبریز، تصریح کرد: نیت، تفکر و دغدغه محیط زیستی موجود در مدیرعامل این سازمان بسیار قابل تقدیر است چرا که در صدد طراحی سیستمی هستند تا با تحقق آن آینده خوبی برای فضای سبز شهر را شاهد باشیم.

مسعودی ریحان با اشاره به تلاش شورای شهر جهت احیای باغ شهر تبریز، خاطرنشان کرد: تبریز در سال 1335 یک باغ شهر بود ولی هم اکنون آن باغ شهر به طور کلی از بین رفته است و شاید در مقایسه با سایر کلانشهرهایی همچون شیراز، اصفهان و تهران سرانه فضای سبز ما کمتر است .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه افق فضای سبز را برای سال های آتی مطلوب ارزیابی می کنیم، گفت: امسال با تلاش های شورای پنجم شاهد کاشت بیش از 100 هزار اصله نهال همزمان با آغاز هفته درختکاری تا کنون در سطح شهر بوده ایم. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.