حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

وبینار آموزشی«آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای»در تبریز برگزار می‌شود

شناسه : 57151 02 می 2021 - 11:46 189 بازدید

مرتضی شفیعی، روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این وبینار آموزشی با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و حقوقی فعالان خبری استان برگزار خواهد شد.وی با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا و استقبال اهالی رسانه استان از موضوع وبینار؛ عامل اصلی در برگزاری مجازی این کارگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی فردا یکشنبه دوازدهم اردیبهشت […]

وبینار آموزشی«آشنایی با جرائم سایبری و رسانه‌ای»در تبریز
برگزار می‌شود
پ
پ

مرتضی شفیعی، روز شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این وبینار آموزشی با هدف ارتقای سواد رسانه‌ای و حقوقی فعالان خبری استان برگزار خواهد شد.
وی با بیان این‌که شیوع ویروس کرونا و استقبال اهالی رسانه استان از موضوع وبینار؛ عامل اصلی در برگزاری مجازی این کارگاه آموزشی است، خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی فردا یکشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲ در بستر فضای مجازی به همت خانه مطبوعات استان برگزار می شود.
شفیعی خاطرنشان کرد: عموم علاقه‌مندان به ویژه فعالان فضای مجازی، خبرنگاران، مدیران روابط عمومی سازمان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی می توانند برای شرکت در این وبینار آموزشی فردا رأس ساعت ۱۲ به لینک https://meet.sahalms.com/live/fqy-vwy-wgt-sg۹ مراجعه و در دوره شرکت کنند.
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شرکت در این وبینار برای عموم آزاد و رایگان است، گفت: دکتر حسین موسی زاده؛ معاون دادستان عمومی و انقلاب تبریز و سرهنگ محسن محمودی؛ رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در این کارگاه آموزشی در مورد جرایم سایبری و رسانه ای مطالبی ارائه خواهند کرد.
شفیعی همچنین با اشاره به استقبال فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی از دوره های آموزش مجازی خانه مطبوعات استان، گفت: به زودی فراخوان دومین دوره آموزشی مجازی روزنامه‌نگاری مقدماتی منتشر می شود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=18844

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.