حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

هشدارهای ایمنی معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز/ آماده‌باش کامل نیروهای خدماتی

شناسه : 12183 09 مارس 2018 - 9:17 209 بازدید

تبریز ما:معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، در اطلاعیه ای، با اشاره به شدت‌گرفتن توده توفان‌زا، ضمن اعلام آماده‌باش نیروهای خدماتی، از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت کرده و هرگونه مشکل در معابر سطح شهر را به سامانه تلفنی ۱۳۷ گزارش دهند.   به گزارش تبریز ما، ورود توده توفان‌زا به شهر، مطابق پیش‌بینی هواشناسی، […]

هشدارهای ایمنی معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز/ آماده‌باش کامل نیروهای خدماتی
پ
پ


تبریز ما:معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز، در اطلاعیه ای، با اشاره به شدت‌گرفتن توده توفان‌زا، ضمن اعلام آماده‌باش نیروهای خدماتی، از شهروندان خواست نکات ایمنی را رعایت کرده و هرگونه مشکل در معابر سطح شهر را به سامانه تلفنی ۱۳۷ گزارش دهند.

 

به گزارش تبریز ما، ورود توده توفان‌زا به شهر، مطابق پیش‌بینی هواشناسی، شدت گرفته و تا بامداد صبح فردا به طور نسبی تداوم خواهد داشت.  بر این اساس به شهروندان توصیه شده از گذاردن اتومبیل در کنار درختانی که احتمال سقوط به دلیل وزش تند باد دارند، خودداری کنند.

همچنین از شهروندان درخواست می شود از گذاشتن اشیاء سبک در پشت بام ها خودداری کنند تا در صورت وزش تندباد از وقوع حوادث ناخواسته جلوگیری شود.

شهروندان می توانند در صورت بروز اتفاق غیر مترقبه  و نیاز به حضور نیروهای خدماتی مراتب را به سامانه ۲۴ ساعته ۱۳۷ شهرداری تبریز اطلاع دهند.

احتمالا تندباد امروز  طیّ ساعات آینده تا عصر و شب تشدید می شود و احتمال سقوط اشیاء، شکستن درختان و وارد آمدن خسارات به تاسیسات انتقال نیرو و تاسیسات انتقال شهری بالاست هوشیار باشید.

با توجه به انجام خانه‌تکانی‌ در منازل، شهروندان لازم است نکات ایمنی را به خصوص در مورد آویزان‌بودن اشیا از بالکو‌ن‌ها و پشت‌بام‌ها رعایت کرده و در صورت مشاهده هر گونه موضوع پرخطر در معابر و مسیرها، مراتب را به سامانه تلفنی ۱۳۷ گزارش دهند.

گفتنی است نیروهای خدماتی و امداد رسان همراه با ستاد مدیریت بحران از شب گذشته در آمادگی کامل به سر می برند.
با توجه به وزش تندباد، نیروهای خدماتی شهرداری تبریز همزمان با برنامه‌های استقبال از نوروز، در مورد مواجهه با مخاطرات تندباد نیز به خوبی توجیه شده‌اند.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.