حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا “از خاک تا بهشت” افتتاح شد

شناسه : 6807 27 سپتامبر 2017 - 6:21 584 بازدید

[ad_1] تبریز ما: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اشاعه ی فرهنگ و مکتب عاشورا، نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا تحت عنوان” از خاک تا بهشت”با حضور حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز وتنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افتتاح شد. به گزارش تبریز ما، […]

نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا “از خاک تا بهشت” افتتاح شد
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و اشاعه ی فرهنگ و مکتب عاشورا، نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا تحت عنوان” از خاک تا بهشت”با حضور حجت الاسلام حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز وتنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افتتاح شد.

به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا با هدف یادآوری صحنه هایی از واقعه کربلا و ترویج نهضت حسینی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های ناب عاشورایی برپا شده است.

حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: در این نمایشگاه  بازسازی واقعه کربلا از لحظه ورود کاروان آسمانی حضرت امام حسین(ع) تا واقع شدن حادثه عاشورا به صورت تصویری نمایش داده شده است.

 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز گفت: شهرداری کلانشهر تبریز با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مذهبی در ایام محرم با رویکرد انتقال پیام ناب مکتب حسینی یاد و خاطره شهدای کربلا را گرامی می دارد.

حمیدی ، تعظيم و تكريم شعائر اسلامي با محوريت عاشوراي حسيني معرفی جلوه‌های زیبای قیام حسینی به عموم شهروندان، انتقال مفاهیم و پیام‌های ناب عاشورای حسینی به نسل جوان، تحقق آموزه‌ها و منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت پاسداشت ایام ماه محرم و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریت شهری جهت تغییر فضای شهر در ماه محرم را از مهمترین اهداف موردنظر شهرداری  در اجرای ویژه برنامه‌‌های ماه محرم  برشمرد.

گفتنی است  : نمایشگاه ماکت واقعه عاشورا تحت عنوان”از خاک تا بهشت” تا سیزدهم ماه محرم در محل چهار راه لاله نرسیده به میدان امام حسین(ع) همه روزه در معرض دید عموم قرار خواهد داشت

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.