حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

جشنواره بزرگ بادبادک پرانی نوجوانان تبریزی برگزار می‌شود

شناسه : 13903 11 جولای 2018 - 3:34 460 بازدید

تبریز ما: جشنواره بادبادک پرانی نوجوانان تبریزی با موضوع آموزش‌های شهروندی برگزار می‌شود. فرهنگ‌سرای الغدیر با همکاری سازمان ورزش شهرداری تبریز جشنواره بادبادک پرانی نوجوانان تبریزی را با هدف افزایش نشاط و ارائه آموزش‌های شهروندی برگزار می‌کند. کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این جشنواره بادبادک‌های خود را که نوشته‌هایی با مضمون آموزش‌های شهروندی دارند، به […]

جشنواره بزرگ بادبادک پرانی نوجوانان تبریزی برگزار می‌شود
پ
پ


تبریز ما: جشنواره بادبادک پرانی نوجوانان تبریزی با موضوع آموزش‌های شهروندی برگزار می‌شود.

فرهنگ‌سرای الغدیر با همکاری سازمان ورزش شهرداری تبریز جشنواره بادبادک پرانی نوجوانان تبریزی را با هدف افزایش نشاط و ارائه آموزش‌های شهروندی برگزار می‌کند.

کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این جشنواره بادبادک‌های خود را که نوشته‌هایی با مضمون آموزش‌های شهروندی دارند، به آسمان می‌فرستند.

این مراسم با حضور گروه اتل متل و خانواده شرکت‌کنندگان در جشنواره برگزار و در پایان به بهترین بادبادک‌ها با بهترین متن شهروندی جوایزی اهدا می‌شود. این جشنواره ساعت 9 صبح روز چهارشنبه، 20 تیرماه در فرهنگ‌سرای بزرگ الغدیر برگزار می‌شود.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.