حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

احداث سرویس بهداشتی آرمستان وادی رحمت، در مراحل پایانی است

شناسه : 11324 28 ژانویه 2018 - 7:05 223 بازدید

از سوی شهرداری منطقه دو تبریز، سرویس بهداشتی در حال اجرای آرمستان وادی رحمت در مراحل پایانی احداث قرار دارد. به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، با توجه به اینکه آرمستان وادی رحمت در اکثر روزهای آخر هفته، پرترددترین آرامستان شهر است، به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات احداث سرویس […]

احداث سرویس بهداشتی آرمستان وادی رحمت، در مراحل پایانی است
پ
پ

از سوی شهرداری منطقه دو تبریز، سرویس بهداشتی در حال اجرای آرمستان وادی رحمت در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، با توجه به اینکه آرمستان وادی رحمت در اکثر روزهای آخر هفته، پرترددترین آرامستان شهر است، به منظور رفاه حال شهروندان، عملیات احداث سرویس بهداشتی با ۱۴۵ مترمربع زیربنا در مراحل پایانی است.

به گزارش تبریز ما به نقل از شهرداری منطقه ۲ تبریز، عملیات احداث این سرویس بهداشتی واقع در روبروی غسالخانه مردان، از پروژه های فرامنطقه ای شهرداری منطقه دو محسوب می شود و ۱میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

شهرداری منطقه دو تبریز برای رفاه حال شهروندان به هنگام مراجعه به این آرامستان، اقدام به احداث سرویس بهداشتی کرده و این پروژه در مراحل پایانی اجراست.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.