حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسائل مهم و جدی در مذاکرات باقی مانده است

شناسه : 58281 26 می 2021 - 11:51 161 بازدید

معاون وزیر امور خارجه گفت: مسائل مهم و جدی باقی مانده که لازم است حل و فصل شود و امیدواریم بتوانیم در طول این مذاکرات چند روزه، به راه‌حل‌های نهایی دست پیدا کنیم. به گزارش تبریز ما، سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و همچنین رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان در کمیسیون مشترک برجام، […]

مسائل مهم و جدی در مذاکرات باقی مانده است
پ
پ

معاون وزیر امور خارجه گفت: مسائل مهم و جدی باقی مانده که لازم است حل و فصل شود و امیدواریم بتوانیم در طول این مذاکرات چند روزه، به راه‌حل‌های نهایی دست پیدا کنیم.
به گزارش تبریز ما، سید عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و همچنین رئیس هیئت مذاکره کننده کشورمان در کمیسیون مشترک برجام، پیش از آغاز دور پنجم این مذاکرات در گفتگویی گفت: امروز دور جدید مذاکرات ما با کشورهای ۱+۴ آغاز خواهد شد. ما در ادوار گذشته و در چهار دوره گذشته پیشرفت‌های خوبی داشتیم. مسیر مشخصی را طی کردیم و مسیری که باید طی کنیم را روشن می‌دانیم.
معاون وزیر امور خارجه افزود: مسائل مهم و جدی باقی مانده است که لازم است حل و فصل شود. ما از امروز مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در طول این مذاکرات چند روزه، به راه‌حل‌های نهایی دست پیدا کنیم.
وی در پایان تاکید کرد: طبیعی است که در کنار نشست اصلی مذاکراتی به صورت رسمی و غیررسمی به صورت دوجانبه و چندجانبه آغاز می‌شود. لذا ما پیش از شروع جلسه کمیسیون مشترک، گفتگوهای دو جانبه‌ای داشتیم. من الان ملاقات بسیار خوبی را با هیئت روسیه داشتم و یک بار با هم، مسائلی را که لازم است در مذاکرات به آن پرداخته شود مرور کردیم. اشتراک مواضع خوبی نیز در اکثر موارد وجود دارد.

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/128826

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.