حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

خدمت‌رسانی متروی تبریز در عید سعید فطر رایگان است

شناسه : 57639 11 می 2021 - 15:45 163 بازدید

بهرام فرهخت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز جهت رفاه حال و تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران نماز عید فطر از ساعت ۰۶:۳۰ صبح لغایت ۰۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت در مسیر فاز اول و دوم خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گؤلی تا ایستگاه میدان کهن) به […]

خدمت‌رسانی متروی تبریز در عید سعید فطر رایگان است
پ
پ

بهرام فرهخت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز جهت رفاه حال و تسهیل در تردد شهروندان و نمازگزاران نماز عید فطر از ساعت ۰۶:۳۰ صبح لغایت ۰۹:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت در مسیر فاز اول و دوم خط یک (حدفاصل ایستگاه ائل گؤلی تا ایستگاه میدان کهن) به صورت رایگان خدمت رسانی خواهدکرد.

وی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، از ورود افراد فاقد ماسک به داخل قطارها ممانعت خواهد شد و از مسافرین تقاضا داریم پروتکل های بهداشتی را در طول سفر خود رعایت نمایند.

فرهخت تأکید کرد: در صورت مشاهده ازدحام در داخل قطارها خواهشمندیم، مسافرین منتظر قطاربعدی باشند تا مسائل بهداشتی رعایت شود.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=19427

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.