حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 3 ذو القعدة 1445 Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آیین نکوداشت روز خانواده با محوریت ورزش و سلامت برگزار شد

شناسه : 6370 17 سپتامبر 2017 - 10:43 287 بازدید

[ad_1] تبریز ما: آیین نکوداشت روز خانواده با محوریت ورزش و سلامت خانواده به همت مدیریت امور بانوان و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز با حضور شهروندان در آمفی تئاتر ائل گلی برگزار شد   به گزارش تبریز ما؛ در این ویژه برنامه، حاضران ضمن دریافت آموزه های مختلف مرتبط با خانواده سالم و […]

آیین نکوداشت روز خانواده با محوریت ورزش و سلامت برگزار شد
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: آیین نکوداشت روز خانواده با محوریت ورزش و سلامت خانواده به همت مدیریت امور بانوان و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تبریز با حضور شهروندان در آمفی تئاتر ائل گلی برگزار شد

 

به گزارش تبریز ما؛ در این ویژه برنامه، حاضران ضمن دریافت آموزه های مختلف مرتبط با خانواده سالم و سلامت عمومی جامعه، از برنامه های فرهنگی و هنری بهره بردند.

آیین نکوداشت روز خانواده با محوریت ورزش و سلامت خانواده با هدف گرامیداشت روز خانواده و با تاکید بر اهمیت سلامتی جسمی و روحی و نقش آن در بنیان خانواده، با حضور حجت الاسلام حمیدی معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز، رئیس کمیسیون محیط زیست و توسعه پایدار شورای شهر تبریز، مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و خانواده های پرشور تبریزی برپا شد.

برپایی مسابقه بزرگ قایقرانی خانوادگی در استخر پارک ائل گلی به مناسبت توسعه روحیه شاد و سالم در بین خانواده ها از جمله برنامه های این آیین بود که در دو  زمان صبح و بعد از ظهر برپا شد. در هر یک از این مراحل، سه دوره مسابقه برپا شد که در پایان از برندگان این ماراتن خانوادگی تجلیل به عمل آمد.

همزمان با این آیین، نمایشگاه و غرفه هاي رايگان غربالگري سلامتي، آموزشي و ورزشي نیز در پارک ائل گلی تبریز برپا شد.

بر این اساس 16 غرفه شامل سازمان های شهرداری تبریز و سازمانهای مردم نهاد در حوزه سلامت و فرهنگ طی سه روز در محل آمفی تئاتر پارک ائل گلی تبریز برپا شده است.

مشاوران مجرب در حوزه خانواده و مسائل مربوط به آن براي مشاوره رايگان با هدف ياري رساندن به شهرونداني كه نياز به راهنمايي هايي براي داشتن زندگي بهتر دارند در این غرفه ها حضور دارند.

همچنین برگزاری مسابقات هفت سنگ، راکت با توپ و دارت نیز از جمله دیگر برنامه های اجرا شده در حاشیه گرامیداشت 25 شهریور روز خانواده بود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.