حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ایپک پالاس یک عنصر موفق شهری است

شناسه : 8157 05 نوامبر 2017 - 8:13 221 بازدید

تبریز ما: با توجه به تدابیر و برنامه ریزی عالی سرمایه گذاران و ساختار هوشمندانه پروژه ، «ایپک پالاس» یک عنصر موفق و شاخص شهری به شمار می آید که یک منطقه از شهر را تحت تاثیر تحولات خود قرار داده است . به گزارش تبریز ما، صفر صلاحلو در بازدید از پروژه ایپک پالاس […]

ایپک پالاس یک عنصر موفق شهری است
پ
پ


تبریز ما: با توجه به تدابیر و برنامه ریزی عالی سرمایه گذاران و ساختار هوشمندانه پروژه ، «ایپک پالاس» یک عنصر موفق و شاخص شهری به شمار می آید که یک منطقه از شهر را تحت تاثیر تحولات خود قرار داده است .

به گزارش تبریز ما، صفر صلاحلو در بازدید از پروژه ایپک پالاس تبریز در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام مطلب فوق گفت: پروژه با تمام ویژگی های پیش بینی شده سازندگان و سرمایه گذاران ، از پیشرفت خوبی برخوردار است و ما با اتمام و بهره برداری این پروژه شاهد تحول و نگاهی نو  به مراکز خرید و همچنین این منطقه خواهیم بود.

رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر ، تصریح کرد : یکی از نقاط قابل توجه آن است که منطقه سرمایه گذاری به خوبی و با دقت انتخاب شده است. زیرا در حالی که  بسیاری از سرمایه گذاران فقط مناطق برخوردار اقتصادی و بالای شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند ، این مجموعه ها مناطق  کم برخوردار را  که فرصت بسیار مغتنمی برای توسعه شهر به شمار می رود در دستور کار خود قرار می دهند .

صلاحلو به ظرفیت های بالای  سرمایه گذاری در شهرک اندیشه اشاره کرده و گفت: موقعیت جغرافیای این منطقه ، جمعیت ساکن و عبوری  به مقصد تبریز  از شهرهایی همچون اسکو ، سردرود ،آذرشهر ، مراغه و ملکان در کنار نقاط قوت و جذابیت  خود  پروژه ، هم افزایی  خوبی برای این منطقه فراهم کرده است .

وی افزود : بانک شهر حامی جدی تمام پروژه های موفق شهری اعم از دولتی و بخش خصوصی است و البته سرمایه گذاران موفقی که نگاهشان فقط معطوف به صرفه اقتصادی نیست و فعالیت های اجتماعی و ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهرشان  جزو اهداف آن است در اولویت حمایت های مادی و معنوی بانک شهر بوده است .

صفر صلاحلو رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر تاکید کرد : ایپک پالاس یک پروژه فعال در عرصه اقتصادی شهری به شمار می رود و مسیر خوب و رو به رشدی  را طی کرده و اینک که در آستانه بهره برداری قرار دارد می تواند  به عنوان یک پروژه قابل توجه ،در زمره  جاذبه های گردشگری مدرن تبریز در سال 2018 باشد  و حمایت از تلاشگران اقتصادی چشم انداز  بانک شهر است .

همچنین در این بازدید احمد احمدپور نماینده سرمایه گذاران پروژه ایپک پالاس تبریز ، ضمن قدردانی از حمایت های این نهاد اقتصادی و بازدید صورت گرفته از سوی مدیران این بانک ، اعلام کرد : سرمایه گذاران با جدیت در مسیر اتمام مراحل ساخت  پروژه پیش رفته و اقدامات جدی برای آغاز بهره برداری از این مرکز را آغاز کرده اند .

احمدپور افزود  : با توجه به پیشرفت  همزمان پروژه پارک ماجراجویی ایپک پالاس در ضلع مقابل مرکز خرید ؛ شاهد وقوع رویداد با شکوهی در شهرک اندیشه و غرب تبریز خواهیم بود .

احمد پور در پایان ضمن قدر دانی از شهرداری کلانشهر تبریز در حمایت از پروژه های شاخص شهری و بانک شهر منطقه آذربایجان و تبریز، اظهار کرد : تمام سرمایه گذاران ، مدیران و همکاران مجموعه «ایپک پالاس» در تلاش هستند تا سرزمینی به وسعت آرزوها و اندیشه مردم کشورمان ایران و شهر زیبایمان تبریز بسازند و با این کار  سطح کیفی و کمی  زندگی مردم را بالا ببرند .

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.