حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

حقایق را به مردم خواهم گفت/ متاسفانه رویداد تبریز ۲۰۱۸ را فقط به شورا و شهرداری ربط داده‌اند

شناسه : 8184 06 نوامبر 2017 - 4:06 275 بازدید

تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ را فقط به شورا و شهرداری ربط داده‌اند در حالی که تمام نهادها، مسؤولان ارشد کشوری، استانی و هیات دولت نسبت به این رویداد موظف هستند تا با گام‌های اساسی نسبت به تعهدات خود به تبریز ۲۰۱۸ عمل کنند. به گزارش تبریز ما، […]

حقایق را به مردم خواهم گفت/ متاسفانه رویداد تبریز ۲۰۱۸ را فقط به شورا و شهرداری ربط داده‌اند
پ
پ


تبریز ما: عضو شورای شهر تبریز گفت: متاسفانه رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ را فقط به شورا و شهرداری ربط داده‌اند در حالی که تمام نهادها، مسؤولان ارشد کشوری، استانی و هیات دولت نسبت به این رویداد موظف هستند تا با گام‌های اساسی نسبت به تعهدات خود به تبریز ۲۰۱۸ عمل کنند.

به گزارش تبریز ما، غلامحسین مسعودی‌ریحانبا اشاره به اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک فرصت بزرگی برای کشور، استان و تبریز است، اظهار داشت: باید از طریق این فرصت بتوانیم بیشترین بهره را از ابعاد مختلف قبیل سرمایه‌گذاری و گردشگری را برد.

وی با بیان اینکه توسعه یک کشور مدیون وجود سرمایه‌گذاری خارجی، داخلی و گردشگری است، افزود: صنعت گردشگری یک منبع درآمدی بی‌نهایت بوده که تنها تمام شدنی نیست بلکه هر روز ارزش‌افزوده نیز به دنبال می‌آورد.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید براستفاده از فرصت تکرار نشدنی تبریز ۲۰۱۸ خاطرنشان کرد: فرصت تبریز ۲۰۱۸ فرصتی مختص برای مسؤولان یا دستگاه خاصی نیست بلکه شامل همه مردم بوده و همه نیز باید در برگزاری هر چه بهتر آن باید تلاش کنند.

وی متذکر شد:متاسفانه رویداد بزرگ تبریز ۲۰۱۸ را فقط به شورا و شهرداری ربط داده‌اند در حالی که تمام نهادها، مسؤولان ارشد کشوری،استانی و هیات دولت نسبت به این رویداد موظف هستند تا با گام‌های اساسی نسبت به تعهدات خود به تبریز ۲۰۱۸ عمل کنند و شورا و شهرداری نیز وظایف اجرایی خود را انجام دهند.

مسعودی‌ریحان خاطرنشان کرد: در جلسه‌های قبلی شورای شهر تذکر داده‌ام که هر چه سریع‌تر وظایف شورا و شهرداری نسبت به تبریز ۲۰۱۸ کاملاً مشخص شود تا بتوانیم نسبت به همان وظایف و با منابع در اختیار اقدام کرده و پاسخگوی مردم باشیم.

وی با اشاره به جلسات شورای شهر تبریز با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ابراز کرد: در آن جلسات از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی خواستیم تا تمام وظایف محول شده را به ما احصاء کرده و یا اجرایی سازند.

عضو شورای پنجم تبریز با تاکید به تعهدات هیات دولت برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ مبنی بر برپایی تمام مراسم ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، ملی و بین‌المللی در تبریز تصریح کرد: این موضوع را به مسؤول فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز ابلاغ کردیم تا پیگیر باشد و اگر نتوانست خودمان وارد عمل شویم.

وی اضافه کرد: حتی پیشنهاد انتخاب یک فرد از داخل شورا برای پیگیری مسائل تبریز ۲۰۱۸ نیز داده شده تا رصد کامل به فعالیت‌ها داشته و گزارشات لازم را به شورای شهر ارائه دهد تا نقاط بحرانی و ضعف را به خوبی دیده و سعی به تبدیل آنها به نقاط قوت کنیم.

مسعودی‌ریحان، موضوع سرمایه‌گذاری و اهمیت آن در توسعه شهر را مطرح کرد و گفت: با تلاش اعضای شورا می‌خواهیم زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در شهر ایجاد کنیم و با تعریف یک پروژه و پکیج اتفاقات مثبت سرمایه‌گذاری در شهر و استان  پدید آید.

وی ادامه داد:البته در این پروژه از شهرستان‌های استان که ظرفیت سرمایه‌گذاری دارند نیز غافل نخواهیم بود و نیم نگاهی به آنها در راستای گسترش سرمایه‌گذاری و بهبود چرخه اقتصادی استان خواهیم داشت تا شهرستان‌ها نیز از این فرصت کلان استفاده کنند.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید به اینکه تلاش می‌کنیم اهداف تعریف شده تا پایان سال‌جاری کلید زده شود، افزود: اگر در بخشی نقصی باشد، بنده به عنوان عضو شورای شهر تبریز و نماینده مردم نقص ایجاد شده و عامل آن را که شاید هیات دولت، مسؤولان استانی، شورا، شهرداری و یا سایر باشد را به مردم خواهم گفت. 

وی اذعان داشت: نقش رسانه‌ها در رویداد تبریز ۲۰۱۸ حتی بیشتر از استانداری است و از این رو باید وارد گود شوند و تمام کارهای انجام گرفته در این راستا را با صداقت به مردم ابلاغ کرده و اگر نقیصه‌ای هست آن را نیز به مردم منعکس کنند تا گوشزدی برای مسؤولان شده و به تبع آن تلاش برای حل آن شود.

مسعودی‌ریحان اضافه کرد:رسانه‌ها، مردم، نهادهای مدنی و دولت نقش اساسی در رویداد تبریز ۲۰۱۸ دارند و نباید فقط این رویداد را برای شهرداری، میراث فرهنگی، استانداری و غیره دانست زیرا نقش مردم اساسی‌ترین نقش در این میان است.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم صنعت گردشگری در استان ترویج یابد، فقط وظیفه مسؤول نیست،گفت: مردم در این میان نقش مهم‌تری دارند زیرا برای نمونه اگر آسفالت محله‌ای و یا زیبایی منطقه‌ای مناسب نیست باید خود مردم هر چه سریع‌تر برای حل آن تلاش کنند تا با دست به دست هم دادن شهری زیبا در شأن تبریز به دنیا نمایش دهیم. / فارس

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.