حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهردار تبریز از روند اجرای طرح ساماندهی محله “چوخورلار” تبریز بازدید کرد

شناسه : 13095 26 آوریل 2018 - 11:59 363 بازدید

تبریز ما: شهردار تبریز در جریان بازدید از روند ساماندهی محله چوخورلار تبریز بر ضرورت تسریع و تسهیل اجرای طرح های مختلف شهرداری به ویژه تسهیل بهره مندی از خدمات شهری تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به اهتمام شهرداری تبریز برای بررسی وضعیت و شناخت وضعیت بافت فرسوده […]

شهردار تبریز از روند اجرای طرح ساماندهی محله “چوخورلار” تبریز بازدید کرد
پ
پ

تبریز ما: شهردار تبریز در جریان بازدید از روند ساماندهی محله چوخورلار تبریز بر ضرورت تسریع و تسهیل اجرای طرح های مختلف شهرداری به ویژه تسهیل بهره مندی از خدمات شهری تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، مهندس ایرج شهین باهر با اشاره به اهتمام شهرداری تبریز برای بررسی وضعیت و شناخت وضعیت بافت فرسوده محدوده باغ گلستان و ارایه راهکارهای مناسب جهت بهسازی این منطقه گفت: با جمع آوری مطالعات میدانی مصمم به ساماندهی بلوک گلستان هستیم.

وی اظهار داشت: محدوده فرسوده باغ گلستان دارای پتانسیل های فراوانی از جمله فرهنگی، تفریحی و تجاری است که می توان با بهسازی و طراحی ویژه، به فضای شهری جاذب و مناسب برای شهروندان تبدیل کرد.

شهین باهر همچنین بر ارتقای کیفیت زندگی در باف فرسوده تبریز تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد ضمن احیای هویت در بازسازی بافت های فرسوده، تملک و آزاد سازی مسیر دسترسی به تمامی نقاط بافت فرسوده با هدف تسریع ارائه خدمات شهری مانند تنظیف، خدمات ایمنی و درمانی محقق شود.

گفتنی است: بلوک گلستان، شامل بافت های فرسوده ی واقع در اطراف باغ گلستان بوده و محله چوخورلار با توجه به موقعیت و سطح شیب نیازمند ساماندهی است.

 

 

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.