حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت استفاده از پتانسیل بسیج در توسعه فرهنگ شهروندی

شناسه : 9006 25 نوامبر 2017 - 9:33 241 بازدید

[ad_1] تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بر ضرورت استفاده از پتانسیل بسیج در توسعه فرهنگ شهروندی تاکید کرد. به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی  و اجتماعی شهرداری تبریز د ر جمع مدیران ستادی  و کارشناسان معاونت فرهنگی  واجتماعی شهرداری با  گرامیداشت  هفته بسیج  گفت: به ثمر رسیدن اقدامات فرهنگی در جامعه نیازمند […]

ضرورت استفاده از پتانسیل بسیج در توسعه فرهنگ شهروندی
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز بر ضرورت استفاده از پتانسیل بسیج در توسعه فرهنگ شهروندی تاکید کرد.

به گزارش تبریز ما، معاون فرهنگی  و اجتماعی شهرداری تبریز د ر جمع مدیران ستادی  و کارشناسان معاونت فرهنگی  واجتماعی شهرداری با  گرامیداشت  هفته بسیج  گفت: به ثمر رسیدن اقدامات فرهنگی در جامعه نیازمند روحیه بسیجی و داشتن دغدغه فرهنگی در سایه مدیریت جهادی خواهد بود.

حجت الاسلام احمد حمیدی با تاکید بر لزوم تقویت تفکر بسیجی در جامعه ادامه داد: مهم ترین کار ما تبیین مصادیق فرهنگ و تفکر بسیجی در عرصه های مختلف و معرفی این فرهنگ و تفکر است که امروز بیش از همیشه به آن نیاز است.

وی افزود: تفکر بسیج تفکر ساده زیستی، ایثار، صداقت و کار خالصانه است که باید این تفکر را در جامعه و در بین تمامی اقشار مردم تعمیم دهیم.

حمیدی ضمن تاکید عظمت جایگاه بسیج و نقش آن در انقلاب اسلامی بیان کرد:آن چه که انقلاب را ماندگار می کند تفکر و اندیشه بسیجی است و وظیفه امروز ما زنده نگه داشتن و موضوعیت دادن به این تفکر است.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریزتمرکز بر فعالیت بسیجی وار و روحیه بسیجی را رمز موفقیت تلاشهای صورت گرفته دانست و تصریح کرد: ما به عنوان بسیجی متعهد ضمن تجدید عهد با آرمانهای والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، بر ضرورت استمرار راه حق طلبی و استکبار ستیزی از طریق فرهنگ و جلوگیری از نفوذ دشمنان در عرصه های گوناگون تاکید داریم.

حمیدی  در پایان این جلسه ،بسیجیان را نیروی‌های عظیم و پشتوانه رهبری و تاثیرگذار در همه برهه‌های انقلاب عنوان کرد و افزود: باید تلاش کنیم روحیه انقلابی و جهادی همواره در میان مردم حفظ شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.