حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ضرورت استفاده از تجربیات موفق جهانی در نوسازی بافت های ناکارآمد تبریز

شناسه : 11334 28 ژانویه 2018 - 10:30 185 بازدید

تبریز ما: نماینده و رئیس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد به همراه عضو شورای شهر از اقدامات شهرداری تبریز در تحکیم و درجاسازی بافت ناکارآمد و آسیب پذیر شهری بازدید کرد. به گزارش تبریز ما، سیامک مقدم نماینده و رئیس و نماینده دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد به همراه فریودن بابایی اقدم عضو […]

ضرورت استفاده از تجربیات موفق جهانی در نوسازی بافت های ناکارآمد تبریز
پ
پ


تبریز ما: نماینده و رئیس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد به همراه عضو شورای شهر از اقدامات شهرداری تبریز در تحکیم و درجاسازی بافت ناکارآمد و آسیب پذیر شهری بازدید کرد.

به گزارش تبریز ما، سیامک مقدم نماینده و رئیس و نماینده دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد به همراه فریودن بابایی اقدم عضو شورای شهر تبریز از  برخی مناطق دارای بافت ناکارآمد و آسیب پذیر شهر تبریز بازدید کرد.

سیامک مقدم در حاشیه این بازدید گفت: برخی از اقداماتی که توسط شهرداری تبریز در مناطق  حاشیه نشین و فرسوده تبریز در راستای آمادگی برای مواقع زلزله اتفاق افتاده است مشابهی در سایر شهرهای کشو ندارد.

نماینده دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد ادامه داد: اقدامات شهرداری تبریز در بافت های ناکارآمد شهری منحصر به فرد و قابل تحسین است.

فریدون بابایی اقدم نیز در حاشیه بازدید نماینده رئیس دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد گفت: این بازدید به همت سازمان مدیریت بحران شهرداری تبریز صورت گرفته است و با دعوت مدیریت بحران شهرداری نمایندگان دفتر برنامه اسکان بشر ملل متحد در تبریز حضور یافته‌اند تا در خصوص مسائل بافت حاشیه نشین و فرسوده شهری تبادل نظر داشته باشیم.

عضو شورای شهر تبریز افزود: به دنبال این هستیم تا با برگزاری نشست های مشترک آشنایی با سیاست های کلی و سیاستگذاری‌های دفتر برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد توسط نمایندگان آن داشته باشیم .

فریدون بابایی با اشاره به اینکه در شورای پنجم بارها بر رفع مشکل بافت های حاشیه نشین و فرسوده  تاکید شده است گفت:  هم اعضای شورای شهر و هم شهردار تبریز بر رفع این مسئله توجه جدی دارند شهردار تبریز نیز در اولین جلسه حضور در شورا تاکید کرد که به دنبال جراحی در بافت حاشیه نشین تبریز و اجرای برنامه‌هایی اثرگذار برای  رفع بد مسکنی به خصوص در مناطق حاشیه شهر تبریز خواهد بود.

عضو شورای شهر تبریز در ادامه با اشاره به اجرای طرح های در جا سازی اجرا شده توسط شهرداری تبریز قسمتی از بافت حاشیه نشین تبریز افزود: باید از تجارب جهانی بخصوص تجربیات موفق جهانی برای رفع مشکل بد مسکنی و مسائل مربوط به مناطق حاشیه نشین و فرسوده استفاده نماییم.

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.