حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

مسابقات بین المللی ورزشی ابزار توسعه گردشگری

شناسه : 13736 02 جولای 2018 - 9:15 242 بازدید

تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت:مسابقات بین المللی ورزشی ابزار توسعه گردشگری است. به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی ظهر امروز در نشست خبری مسابقه بزرگ بین المللی شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه ورزش به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است، اظهار کرد: این مسابقه می تواند به عنوان ابزار […]

مسابقات بین المللی ورزشی ابزار توسعه گردشگری
پ
پ


تبریز ما: مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت:مسابقات بین المللی ورزشی ابزار توسعه گردشگری است.

به گزارش تبریز ما، علیرضا رحیمی ظهر امروز در نشست خبری مسابقه بزرگ بین المللی شطرنج سیمولتانه تبریز ۲۰۱۸ با بیان اینکه ورزش به عنوان یک صنعت در دنیا مطرح است، اظهار کرد: این مسابقه می تواند به عنوان ابزار توسعه گردشگری در کشور ما مطرح شود.

وی افزود: امروز ورزش در کشور ما به عنوان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری محسوب می شود که حضور اساتید بین المللی بر جذابیت این مسابقات می افزاید.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز با بیان اینکه این مسابقات در رسانه های مختلف جهانی منعکس می شود، ادامه داد: می توانیم با استفاده از برگزاری چنین مسابقاتی، اماکن گردشگری شهر از جمله ائل گلی تبریز را به مردم ایران و جهان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه این مسابقه مصوب ستاد تبریز ۲۰۱۸ است، ادامه داد: مجری اصلی این برنامه سازمان ورزش شهرداری تبریز است که به شکل جشن برای مردم هزینه شده است.

رحیمی همچنین ادامه داد: اساتید شطرنج کشورمان بدون هیچ حق الزحمه ای در این مسابقه حضور یافتند و برنامه تلویزیونی خندوانه بدون دریافت هیچ ریالی این مسابقه را انعکاس خواهد داد.

وی با بیان اینکه هزینه جاری این مسابقه توسط اسپانسر جذب شده، ادامه داد: افتخار می کنیم با دست خالی و بدون پرداخت ریالی، چنین برنامه ای را برگزار کردیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز از برگزاری مسابقات جهانی قهرمانی رزمی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات که در تبریز برگزار خواهد شد در تاریخ ایران بی نظیر است چرا که رزمی کاران پنج قاره جهان در این رقابت ها حضور خواهند داشت.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تجهیز پارک های سطح شهر به میز شطرنج اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک این ورزش در سطح شهر همه گیر شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.