حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

«حمایت از مدیران توانمند شهرداری» دغدغه شورای پنجم است

شناسه : 6437 18 سپتامبر 2017 - 9:32 288 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم بتوانیم بسترسازی لازم برای پیشرفت و ارتقای مدیران متخصص شهرداری را به عنوان یک دغدغه مدیریتی، در دوره فعلی پایه‌گذاری کنیم. به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در نشست مشترک هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: باید […]

«حمایت از مدیران توانمند شهرداری» دغدغه شورای پنجم است
پ
پ

[ad_1]

تبریز ما: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: امیدواریم بتوانیم بسترسازی لازم برای پیشرفت و ارتقای مدیران متخصص شهرداری را به عنوان یک دغدغه مدیریتی، در دوره فعلی پایه‌گذاری کنیم.

به گزارش تبریز ما، شکور اکبرنژاد در نشست مشترک هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: باید فرصت بروز استعداد نیروهای کارآمد و جوان شهرداری  را فراهم کنیم، در غیر این صورت، در آینده به سختی خواهیم توانست به نسل امروز اعتماد کنیم.

وی یادآور شد: از دوره‌های گذشته شهرداری تبریز، تجربیات مهمی برای شهر باقی مانده‌است؛ باید قدردان این میراث باشیم و به سمت درآمدزایی و تضمین اهداف، آینده پیش برویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: راهکارهای درآمدزایی متنوعی وجود دارد، به شرطی که باور خود را به این سمت هدایت کرده و از زمینه‌های سرمایه‌گذاری حمایت کنیم.

وی با بیان این‌که برای تحقق این امر، نیازمند حمایت قانون‌گذاران هستیم، اظهار داشت: باید شرایطی وضع شود که پرداخت عوارض شهرداری، الزاماتی مشابه قبوض آب و برق داشته باشد.

اکبرنژاد یادآور شد: طبق آن‌چه اعلام شده است، ۱۲ هزار نیرو در شهرداری، شاغل است و شهرداری، ماهانه هزینه هنگفتی برای تامین حقوق نیروها متحمل می‌شود؛ بنابراین سرمایه انسانی را باید در مسیر تلاش و کوشش و خروجی مثبت، به کار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط زمانی، بسیار حساس است و اگر نتوانیم روی برنامه واحدی متمرکز شویم، از اهداف مهم شهر باز خواهیم ماند. بحران آب و محیط زیست، امروز یکی از موضوعات خطیر  شهر و کشورمان است، با وجود چنین مسائلی، باید منابع و فرصت های خود را به سمت مسائل اولویت‌دار سوق داده و از هزینه‌های زاید پرهیز کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: شورای شهر مسیر انتخاب شهردار را در آرامش و با بررسی همه‌جانبه شاخص‌های لازم پیش می‌برد؛ این امر ممکن است زمان‌بر باشد اما امید داریم شاخص‌های مهم این انتخاب را در سطح بالایی محقق کنیم.

اکبرنژاد ابراز امیدواری کرد با بررسی‌ها و مطالعات لازم، فرصتی فراهم شود که همت مدیران شهر، منجر به توسعه و آبادانی روزافزون شهر شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.