حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

آغاز فعالیت مجدد قطار نخجوان- مشهد از اواسط دی‌ماه

شناسه : 9891 23 دسامبر 2017 - 5:41 257 بازدید

[ad_1] تبریز ما: در جلسه مشترک مدیران راه‌آهن آذربایجان ایران با مدیران مسافری راه آهن جمهوری آذربایجان، مقرر شد تا از اواسط دی ماه سال جاری، قطار نخجوان ـ مشهد مجدداً راه اندازی شود. به گزارش تبریز ما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، به منظور راه اندازی مجدد قطار نخجوان ـ مشهد، مدیرکل […]

آغاز فعالیت مجدد قطار نخجوان- مشهد از اواسط دی‌ماه
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: در جلسه مشترک مدیران راه‌آهن آذربایجان ایران با مدیران مسافری راه آهن جمهوری آذربایجان، مقرر شد تا از اواسط دی ماه سال جاری، قطار نخجوان ـ مشهد مجدداً راه اندازی شود.

به گزارش تبریز ما به نقل از وزارت راه و شهرسازی، به منظور راه اندازی مجدد قطار نخجوان ـ مشهد، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری راه آهن و مدیر کل راه آهن آذربایجان ایران با مدیران مسافری راه آهن جمهوری آذربایجان نشستی را برگزار کردند.

در این جلسه که برای هماهنگی و انجام مقدمات راه اندازی مجدد قطار نخجوان ـ مشهد برگزار شد، موضوعاتی چون خدمات ارائه شده در داخل قطارها، نحوه ثبت و تسویه حساب مالی، چگونگی انتقال اطلاعات و بازاریابی، مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاصله ریلی نخجوان تا جلفا در مرز ایران ۴۵ کیلومتر و از جلفا تا مشهد هزار و ۷۰۰ کیلومتر است و مسافرت در این مسیر حدود ۳۱ ساعت زمان خواهد برد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.