حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

شهرداری تبریز با تمام قوا به دیدار نساجی می رود/ لزوم حمایت هواداران در پیکار با قائمشهری ها

شناسه : 11938 24 فوریه 2018 - 4:23 242 بازدید

تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی به دیدار تیم نساجی مازندران می رود که با کسب سه امتیاز این دیدار می تواند به حاشیه امنیت خوبی در جدول مسابقات دست یابد. هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، فردا یکشنبه با انجام چند دیدار سپری می شود […]

شهرداری تبریز با تمام قوا به دیدار نساجی می رود/ لزوم حمایت هواداران در پیکار با قائمشهری ها
پ
پ


تبریز ما: تیم فوتبال شهرداری تبریز در حالی به دیدار تیم نساجی مازندران می رود که با کسب سه امتیاز این دیدار می تواند به حاشیه امنیت خوبی در جدول مسابقات دست یابد.

هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، فردا یکشنبه با انجام چند دیدار سپری می شود و طی ان در یکی از بازی های مهم تیم شهرداری تبریز در خانه خود از تیم نساجی مازندران پذیرایی می کند.

این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز آن می تواند جایگاه تیم برنده را در جدول بهتر از قبل کند.

شهرداری که پیش از این خطر سقوط به دسته پایین تر را احساس می کرد، پس از روی کار آمدن علیرضا رحیمی به عنوان مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری و حمایت های بی دریغ وی، هم اکنون با 27 امتیاز جایگاه سیزدهم جدول را در اختیار دارد و چنانچه بتواند از سد نساجی عبور کند، با احتمال باخت شهرداری ماهشهر برابر صبا می تواند یک پله در جدول صعود کند. از طرفی با توجه به بازی سخت ماشین سازی مقابل برق جدید شیراز، پیروزی شهرداری در بازی فردا، فاصله این تیم را از همشهری اش بیشتر می کند.

شاگردان سیروس دینمحمدی که هفته قبل دربی تبریز را از ماشین سازان بردند، با تمام قوا و بدون مصدوم و محروم به دیدار نساجی خواهند رفت.

تیم نساجی 40 امتیازی اما به نزدیک شدن به تیم های بالای جدولی فکر می کند. این تیم که در رده پنجم ایستاده است، 9 امتیاز با صدر و پنج امتیاز با منطقه صعود فاصله دارد اما رقابت نساجی با شهرداری در حالی رقم خواهد خورد که داود مهابادی به دلیل کسب نتایج ضعیف، یک اولتیماتوم جدی از سوی مدیران این باشگاه دریافت کرده است و در صورت شکست در تبریز، تغییر دوباره سرمربی نساجی بسیار محتمل خواهد بود.

قائمشهری ها برای دیدار با شهرداری، صبح یکشنبه سه اتوبوس هوادار خود را راهی تبریز می کنند تا تیمشان را در این دیدار حمایت کنند. این در حالیست که هواداران فوتبال تبریز هم می توانند با حضور و حمایت خود، باعث برتری تیم شهرداری در این مسابقه شوند.

دیدار تیم های شهرداری تبریز و نساجی مازندران به تعبیری می تواند مصاف یکی از کم خرج ترین تیمهای لیگ با پرهزینه ترین تیم امسال لیگ لقب بگیرد.

این دیدار از ساعت 14 فردا یکشنبه ششم اسفند در ورزشگاه اختصاصی سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار می شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.