حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

کمیسیون برنامه و بودجه، شهرداری را در تدوین لایحه بودجه یاری می‌کند

شناسه : 9444 10 دسامبر 2017 - 4:16 163 بازدید

[ad_1] تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که خروجی اصلی کمیسیون برنامه و بودجه، تمام امورات جاری شهرداری را در بر می‌گیرد، افزود: از اولین روزهای تشکیل شورا، این کمیسیون به صورت هفتگی و مداوم فعال بوده است. به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی، در گزارش خود در […]

کمیسیون برنامه و بودجه، شهرداری را در تدوین لایحه بودجه یاری می‌کند
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که خروجی اصلی کمیسیون برنامه و بودجه، تمام امورات جاری شهرداری را در بر می‌گیرد، افزود: از اولین روزهای تشکیل شورا، این کمیسیون به صورت هفتگی و مداوم فعال بوده است.

به گزارش تبریز ما، محمدباقر بهشتی، در گزارش خود در صحن علنی شورا با بیان این مطلب اظهار داشت: اکثر لوایح شهرداری تبریز، بدون تاخیر در کمیسیون مطرح و بررسی می‌شود؛ حتی این امر شامل لوایح مربوط به شورای چهارم نیز بوده است.

وی با اشاره به این که عوارض محلی تا ۱۵ بهمن باید مشخص و منتشر شود، اضافه کرد: این امر نیازمند مشخص‌شدن سیاست‌های شورا است تا شهرداری مطابق آن، لایجه ارائه دهد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: تلاش‌مان این است که شهرداری را در تدوین لایحه بودجه کمک کنیم و پس از نهایی‌شدن نیز در مرحله بررسی، سعی خواهیم کرد در تعامل با شهرداری، بودجه موثری را نهایی کنیم.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.