حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

سوم خرداد، سندی آشکار بر غیرت و میهن‌دوستی مردم ایران است

شناسه : 58187 23 می 2021 - 15:46 160 بازدید

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، در پیام سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل و حجت الاسلام محمدرضا رحمانی آمده است: فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌هاست. (امام خمینی ره)همانگونه که امام راحل و معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرمودند، فتح خرمشهر نه تنها به واسطه فتح خاک پاک ایران عزیز از چنگال […]

سوم خرداد، سندی آشکار بر غیرت و میهن‌دوستی مردم ایران
است
پ
پ

به گزارش آژانس خبری تبریز ما، در پیام سرهنگ پاسدار حسین پور اسماعیل و حجت الاسلام محمدرضا رحمانی آمده است:

فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌هاست. (امام خمینی ره)
همانگونه که امام راحل و معمار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران فرمودند، فتح خرمشهر نه تنها به واسطه فتح خاک پاک ایران عزیز از چنگال استکبار غاصب، بلکه به واسطه فتح ارزشهای والای انقلاب شکوهمند و پیروزی ایمان بر کُفر ، بس با ارزش و جای سرور دارد.
فتح خرمشهر از ابعاد مختلفی دارای ارزش و اهمیت بود به قدری که مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مد ظله العالی) در مورد آن فرموده اند که، بنده از نزدیک شاهد بودم وقتی ما خرمشهر را پس گرفتیم، ورق برگشت و دنیا عوض شد.
سوم خرداد ماه یادآور خون های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و سندی آشکار برای وطن دوستی، غیرت و باور مردم ایران شد.
هرگز از یاد نبریم که استقلال و آزادی امروز ایران حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی (علیه‌السلام) فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه‌های آنان.
آزادسازی خرمشهر تجلی قدرت لایزال الهی بود که در طرح عملیات غرورآفرین کربلا ۳ و به دست توانای مردم خداجو و مومن، با اقتدا به مولای متقیان و با رمز «علی ابن ابی‌طالب» به نام مقدس «بیت المقدس» ظهور کرد و سیلی محکم تری بود بر صورت متجاوزین که هوشیار باشند تا چشم طمع به وجبی از خاک پاک این مرز و بوم نداشته باشند.
جهان آگاه شد که ملت قهرمان ایران آنگاه که پای تمامیت ارضی، استقلال، بود و نبود و دفاع از خاک میهن به میان آید، حساب جداگانه ای باز می‌کنند و هر چه در توان دارند پای حفظ تمامیت ارضی کشور می ریزند.
اینجانبان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز باشکوه، ایمان داریم که با اتکاء به خداوند رحمان و ولایت فقیه، مردم و جوانان غیرتمند ایرانی از هر قوم و نژادی و با اتکاء به پتانسیل‌های داخلی، توان فتح خرمشهرهای دیگری در عرصه اقتصادی، سیاسی، علمی و… را داریم.

منبع خبر : http://tabrizeman.ir/?p=20015

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.