حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

تخریب ویلای ۲۵ میلیاردی در تبریز

شناسه : 57340 06 می 2021 - 11:51 171 بازدید

یک باب ویلای مجلل غیر قانونی در حال ساخت در تبریز که ارزش آن ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است، قلع و قمع شد. به گزارش تبریز ما، مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی اعلام کرد: این ویلای مجلل که به صورت غیر قانونی در منطقه باسمنج شهرستان تبریز و در اراضی حاصلخیز کشاورزی احداث می […]

تخریب ویلای ۲۵ میلیاردی در تبریز
پ
پ

یک باب ویلای مجلل غیر قانونی در حال ساخت در تبریز که ارزش آن ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده است، قلع و قمع شد.
به گزارش تبریز ما، مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی اعلام کرد: این ویلای مجلل که به صورت غیر قانونی در منطقه باسمنج شهرستان تبریز و در اراضی حاصلخیز کشاورزی احداث می شد و در حال تکمیل شدن بود، با اقدام قاطع قضایی – اداری تخریب شد تا به متجاسران به قانون هشدار جدی داده شود، از هرگونه اقدام غیر مجاز برای تغییر کاربری در اراضی کشاورزی خودداری کنند.
بر اساس این گزارش، تخریب این واحد در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، در اقدامی قاطع از سوی مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز و با همکاری دادستان عمومی و انقلاب استان و نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات ویژه صورت گرفت.
مدیریت امور اراضی آذربایجان شرقی به متجاسران و دلالان و سوء استفاده کنندگان هشدار داد تا از هرگونه اقدام منتهی به تفکیک، افراز، قطعه بندی و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغ ها به صورت جدی خودداری کنند.
 

——————–

منبع خبر: asrtabriz.com/news/127837

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.