حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سود وام های بانکی تاکسی رانان برای نوسازی خودروها کاهش یابد

شناسه : 11436 01 فوریه 2018 - 6:59 169 بازدید

تبریز ما: مدیر عامل سازمان از مسئولان بانک شهر درخواست کرد تا سود بانکی وام های داده شده به رانندگان تاکسی برای نوسازی خودرو را کاهش دهند. به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان تاکسیرانی تبریز، جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز که با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست […]

سود وام های بانکی تاکسی رانان برای نوسازی خودروها کاهش یابد
پ
پ


تبریز ما: مدیر عامل سازمان از مسئولان بانک شهر درخواست کرد تا سود بانکی وام های داده شده به رانندگان تاکسی برای نوسازی خودرو را کاهش دهند.

به گزارش تبریز ما به نقل از سازمان تاکسیرانی تبریز، جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز که با حضور اعضای کمیسیون و به ریاست مهندس اشرف نیا برگزار شد موضوع شرکت های تاکسی اینترنتی بررسی شد.

فرخ جلالی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی در این جلسه با اشاره به اینکه برخی از رانندگان در طول روز کمتر از 70 هزار تومان درآمد دارند که باید از آن هزینه ها را هم کم کنیم گفت: ما مخالف کار تاکسی های اینترنتی نیستیم ولی باید در این شرکت ها از تاکسی ها هم استفاده شود. 
 جلالی تاکید کرد: در شهر بیش از 11 هزار تاکسی در حال تردد است که درخواست ما از پلیس اعمال قانون خودروهای شخصی که در حال حمل و نقل مسافر هستند است تا امکان کار از تاکسی ها سلب نشود.  
او از نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز خبر داد و اظهار داشت: از نظر رتبه در تعداد خودروهای نوسازی شده رتبه دوم در کشور را داریم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند، ما از بانک شهر درخواست داریم تا سود بانکی وام های داده شده به رانندگان تاکسی برای نوسازی خودرو را کاهش دهند. 
 اشرف نیا در ابتدای این جلسه با بیان اینکه وضعیت معیشتی رانندگان تاکسی در شهر خوب نیست گفت: ما طبق وظیفه ذاتی مان باید به این مسائل رسیدگی کنیم.  
وي ادامه داد: طبق قانون وظیفه حمل و نقل مسافر در داخل شهر به عهده شهرداری است و برای ما قابل قبول نیست برخی سازمان ها اقدام به صدور مجوز برای حمل و نقل مسافر می کنند. 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.