حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

ساغلام بالاخره به ورزشگاه یادگار رسید

شناسه : 11575 06 فوریه 2018 - 4:11 198 بازدید

تبریز ما: سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی برای اولین بار قرار است تیمش را در ورزشگاه یادگار امام تبریز هدایت کند.  با تعلیق محرومیت تراکتورسازی برای انجام بازی با گسترش فولاد در زمین بی طرف، این مسابقه روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود. بر این اساس ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی […]

ساغلام بالاخره به ورزشگاه یادگار رسید
پ
پ


تبریز ما: سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی برای اولین بار قرار است تیمش را در ورزشگاه یادگار امام تبریز هدایت کند.

 با تعلیق محرومیت تراکتورسازی برای انجام بازی با گسترش فولاد در زمین بی طرف، این مسابقه روز چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می شود.

بر این اساس ارتغرول ساغلام سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی نیز روز چهارشنبه برای اولین بار در تبریز روی نیمکت تیم تبریزی می نشیند.

ساغلام در دو بازی گذشته مقابل مشکی پوشان و پدیده سرمربی تراکتور بوده و بسیار امیدوار بود محرومیت این تیم بخشیده شود تا بتواند اولین حضور در یادگار امام را تجربه کند. حالا در دربی تبریز او این شانس را دارد تا روی نیمکت تراکتورسازی بنشیند و در حضور هواداران تبریزی تیمش را هدایت کند.

ساغلام در دوبازی گذشته یک تساوی و یک برد به عنوان سرمربی تراکتورسازی کسب کرده و امیدوار است در بازی با گسترش فولاد نیز تیمش به برد برسد و با روحیه ای خوب راهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.