حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

سخنان ترامپ پایان اعتبار آمریکا بود/ ما تحقیر شدیم

شناسه : 7467 15 اکتبر 2017 - 6:59 192 بازدید

[ad_1] تبریز ما: هیلاری کلینتون وزیرامورخارجه سابق آمریکا به شبکه خبری سی ان ان گفت : بی اعتمادی دونالد ترامپ به توافق هسته ای ایران مخرب و پایان اعتماد و اعتبار آمریکا در نزد جهانیان بود. به گزارش تبریز ما، کلینتون در گفت و گو با فرید زکریا خبرنگار بخش عربی شبکه تلویزیونی سی ان […]

سخنان ترامپ پایان اعتبار آمریکا بود/ ما تحقیر شدیم
پ
پ

[ad_1]


تبریز ما: هیلاری کلینتون وزیرامورخارجه سابق آمریکا به شبکه خبری سی ان ان گفت : بی اعتمادی دونالد ترامپ به توافق هسته ای ایران مخرب و پایان اعتماد و اعتبار آمریکا در نزد جهانیان بود.

به گزارش تبریز ما، کلینتون در گفت و گو با فرید زکریا خبرنگار بخش عربی شبکه تلویزیونی سی ان ان افزود: به نظر من کارهای ترامپ خطرناک است و بی اعتمادی به توافق هسته ای با وجود سفارش و نصیحت افراد به وی به دلایل مختلف ارسال پیام اشتباه است.

وی با اشاره به سخنان جمعه شب ترامپ درمورد توافق هسته ای ایران، گفت: حتی اگر دلیلی نباشد که ایران به توافق هسته ای پایبند است فرستادن چنین پیامی اشتباه است در حالی که رئیس جمهوری آمریکا این مساله را بیان کرد و این سخنان نه تنها خطا است بلکه این پیام را به جهان می رساند که سخنان آمریکا مورد اعتماد نیست.

وی گفت: ما رئیس جمهوری های مختلفی داشتیم ولی معتقدم که این رئیس جمهور (دونالد ترامپ) اعتماد و اعتبار آمریکا را با سخنانش در رابطه با مهمترین مذاکراتی که باید آن را حفظ می کرد، به پایان رسانده است.

وی افزود: همچنین این امر موجب اهمیت دادن به ایران می شود و اگر ایران به توافق هسته ای پایبند باشد که همه نشانه ها حاکی از این مساله (پایبندی)است، در این صورت ما به جای این که ایران را منزوی کنیم این کشور را در معرض دید قرار خواهیم داد و در نتیجه ما کوچک و احمقانه به نظر می آییم و این همان چیزی است که به نفع ایران خواهد شد.

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.